Jump to content

gedumpt

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was een beetje aan het klooien met san andreas en ik dacht: laat ik weer eens gaan daten. maar toen ik bij het huis van denise was, kwam ze naar buiten en maakte ze het uit (omdat ik haar geen aandacht heb gegeven). toch vind ik dat zonde! hoe zit dat precies kun je haar wee terugkrijgen??

Geplaatst:
ik was een beetje aan het klooien met san andreas en ik dacht: laat ik weer eens gaan daten. maar toen ik bij het huis van denise was, kwam ze naar buiten en maakte ze het uit (omdat ik haar geen aandacht heb gegeven). toch vind ik dat zonde! hoe zit dat precies kun je haar wee terugkrijgen??
Terugkrijgen van een vriendin kan alleen met Helena Wankstein, Michelle Cannes, Katie Zhan en Barbara Schternvart, omdat deze een locatie op de map hebben waar ze kunnen spawnen. Met behulp van de 50 oesters kan je ze dan weer tot daten overhalen. Echter, Denise en Millie hebben geen plek waar ze spawnen, je komt ze in een missie tegen en als je die eenmaal hebt gedaan kan je die niet nog eens doen.

Wat jij alleen nog kan doen is een savedgame halen waar ze nog je vriendin is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...