bramboy Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Als ik een persoonlijke foto wil invoegen zegt mijn ipb de admin heeft jouw deze rechten niet gegeven ofzo wat moet ik hier aan doen Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Dit moet je per ledengroep apart in het Admin Control Panel instellen. Log in in je ACP en ga naar Manage User Groups. Klik op Edit group, bijvoorbeeld achter de administrators, en voer bij de vijfde optie het maximaal aantal kB en de maximale afmetingen voor de persoonlijke foto (personal photo in het Engels). Als je niks invult, kan er door die groep geen persoonlijke foto geüpload worden. Dat geldt hetzelfde voor de optie daarboven. Als je daar niets invult, kan een groep geen bijlagen uploaden. Succes! Reageren
bramboy Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Dit moet je per ledengroep apart in het Admin Control Panel instellen. Log in in je ACP en ga naar Manage User Groups. Klik op Edit group, bijvoorbeeld achter de administrators, en voer bij de vijfde optie het maximaal aantal kB en de maximale afmetingen voor de persoonlijke foto (personal photo in het Engels). Als je niks invult, kan er door die groep geen persoonlijke foto geüpload worden. Dat geldt hetzelfde voor de optie daarboven. Als je daar niets invult, kan een groep geen bijlagen uploaden. Succes! oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.