Thabit Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Oeps Bewerkt: 4 november 2007 door Thabit
Crankeye Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Je moet hem echt weghalen, je mag je inzending niet laten zie voor 13 november.
.Djanick Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Je moet hem echt weghalen, je mag je inzending niet laten zie voor 13 november. ik vind hem nogal easy gemaakt eerlijk gezegd, het enige wat ik kan zien is dat je de kleu hebt veranderd en je naam er in hebt gezet.. en nu kan iedereen weer gaan zeggen "gaat niet om hoeveel werk erin zit maar hoe mooi die is" tsja, dat klopt ook maarja.. ik vind btw de "lichtinval" niet kloppen.. eerst is het donker dan licht en dan weer donker en er zitten groenen stippen op je boom Bewerkt: 4 november 2007 door .Djanick
Thabit Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Je moet hem echt weghalen, je mag je inzending niet laten zie voor 13 november. ik vind hem nogal easy gemaakt eerlijk gezegd, het enige wat ik kan zien is dat je de kleu hebt veranderd en je naam er in hebt gezet.. en nu kan iedereen weer gaan zeggen "gaat niet om hoeveel werk erin zit maar hoe mooi die is" tsja, dat klopt ook maarja.. ik vind btw de "lichtinval" niet kloppen.. eerst is het donker dan licht en dan weer donker en er zitten groenen stippen op je boom Ik heb 2 screens door elkaar laten lopen, stukken uitgegumd, geblurd, sharpen gedaan.. Hijs nu weg gehaald, wist ik niet dat dat niet mocht :O :$
Recommended Posts