Capodaano Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Hoe komt Big Smoke zo beroemd in Los Santos? Je hoort hem voortdurend op WCTR en ze noemen hem "street good guy". Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 ik denk dat hij beroemd is door dat hij drugs verkoopt en een warehuis of hoe meot ik het noeme daarom is de beroemd de gangs kope van ze drugs maar dat zie je verder in de story line Reageren
Grove4L Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 (bewerkt) Doordat Big Smoke zoveel drugshandel begint te creeren in Los Santos, dat de drugs verslaafde mensen (99% ) zo graag hebben, begint Smoke (in Los Santos) heel populair bij de gangbevolking te worden. Bewerkt: 3 november 2007 door Grove4L Reageren
Donwell Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Big Smoke heeft inderdaad een grote drugshandel, dat blijkt in de missie 'The end of the Line' wel. Overal heeft hij helpers hiervoor. Die helpers zijn dus punt 1 van zijn populariteit. Deze vertellen het weer voort, enzovoorts. Drugs wordt verkocht, naam die valt eventjes, en hop, daar gaan ze weer. Het tweede punt is dat hij zowel bij de Orange Grove Families ook erg opviel bij zijn missies, waar hij uiteraard ook opvalt. Al met al komt hij veel ter sprake en wordt hij dus ook uitgenodigd op WCTR etc. Edit @Dutchy3010: In die missie misschien ja, maar als je even kijkt wat voor mensen dit zijn. Dit zijn de gangs, en die bestaan gezamenlijk wel uit meer dan 500 man. Bewerkt: 4 november 2007 door Donwell Reageren
Feanor Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 en hij heeft een groot ego dus zorgt hij ervoor dat hij geen aandacht tekort komt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Big Smoke heeft inderdaad een grote drugshandel, dat blijkt in de missie 'The end of the Line' wel. Overal heeft hij helpers hiervoor. Die helpers zijn dus punt 1 van zijn populariteit. Dat zijn hoogstens 500 man, in een stad van 100.000-den inwoners. Dat kan je geen populariteit noemen, daarvoor kom je niet op de radio. Daarnaast als het er meer zouden zijn, zou CJ het al wel eerder te weten zijn gekomen. Dit argument lijkt me dus onzin. Het moet iets anders zijn, misschien zijn hoge positie in Orange Grove Families, misschien heeft hij in het verleden iets gedaan waardoor hij bekend werd: wie zal het zeggen... EDIT @ Donwell: niet vele meer mensen kunnen ervanaf weten, anders zou er snel een lek komen en zou CJ het veel eerder te weten zijn gekomen. Overigens komen in de missie heel wat minder mensen als 500 voor hoor Reageren
Forgotten Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 ik denk dat het komt doordat hij een aantal weeshuizen geopend heeft in los santos en vanwege de drugs denk ik zegt ie ook op wctr dat ie een paar weeshuizen geopend heeft en dat ie manager is van og loc Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Weeshuizen? zo erg denk ik niet dat hij van kinderen houd met doe drugs ik denk dat je warehouses bedoelt... maar ik denk door die Gangs: Grove street door zijn hoge positie, Ballas door drugs, Vagos door drugs en die andere weet nie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.