S-te-Fan Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Hallo allemaal Ik heb laatst de Crysis demo gedownload, een prachtige game overigens (al moet ik hem op very low spelen ). Maar ik wouw laatst de Sandbox Editor uitproberen, maar elke keer als ik het eiland laat dan crasht het spel. Kan iemand mij helpen? Dit is mijn PC: Intel Pentium 4 3.0 GHz 1024 MB DDR RAM Sapphire Ati Radeon X1650 Lite Alvast bedankt . Reageren
moechy Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 mssch is dat omdat het een demo is?dat die mode er niet inzit of een fout in de demo Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Uhm... jij weet denk ik nog niet eens wat het allemaal inhoud . De Cryengine 2 Sandbox editor zit inbegrepen bij de demo, op die manier kunnen modders het al een beetje proberen. Maar weet iemand hoe het komt? Reageren
Naudin Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 misschien iets met je drivers? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.