Jump to content

MTA probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zonet MTA gedownload, uitgepakt enzovoort, maar als ik het spel opstart, krijg ik heel even een "loading" kadertje te zien dat meteen weer verdwijnt en daarna niets meer :N .

Weet er iemand de oorzaak/oplossing voor dit voorval???µ

EDIT: Ik heb al SA:MP op mijn computer staan, of heeft dat er niets met te maken??

EDIT2: Laat maar vallen, ik heb net gelezen dat het niet werkt op windows Vista, en ik heb dat dus...

Weet er misschien iemand wanneer er een Vista versie gaat uitkomen voor MTA??????

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Deze komt er niet, MTA:DM zou volgens mij ook niet op vista werken maar dat weet ik niet zeker. Maar het zal dus voorlopig (of misschien voor altijd) alleen SA:MP worden voor jouw. Op windows vista bestaat er ook een mogelijkheid om virtueel XP te draaien (mits je die legaal hebt) dus misschien zou dat een mogelijkheid zijn voor je?

Microsoft Virtual PC 2007, dit programma kan je gratis downloaden maar je moet wel windows XP legaal hebben om windows XP te kunnen virtualizeren.

Geplaatst: (bewerkt)

srr voor het late antwoord, ik was men topic kwijt :D . Dat ding, is dat veilig voor mijn computer?? Ik heb een laptop en Windows Vista stond er dus standaard(en legaal)op.

EDIT: Als ik dat opstart krijg ik de melding dat ik geen ondersteunende software heb. En ik heb gewoon Vista Home Premium...

Nog Maar Eens Een Edit :duh: : Laat maar vallen, het werkt enkel op Vista Business, Vista Enterprise en Vista Ultimate :-(.

Weet misschien iemand hoe ik dat kan verhelpen???

Bewerkt: door tjoef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...