Wauzie Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Dan denk ik dat je de missionbuilder voor de Playstation versie hebt, je moet die van de PC hebben.
pietjuh1 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) oh hahahaha wat ben ik weer slim bezig:P maar waar kan die pc versie dan krijgen ? edit laat maar heb al Bewerkt: 15 augustus 2005 door pietjuh1
pietjuh1 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) ik wou ergens een extra hydra neerzetten in sa. dit heb ik in mijn main.scm gezet (de onderste 2 012b 012c) 014B: $2777 = init_parked_car_generator 432 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848 12.8007 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $2777 cars_to_generate_to 0 014B: $PARKED_HYDRA = init_parked_car_generator 520 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2527.2 -1677.1 19.2 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $PARKED_HYDRA cars_to_generate_to 0 012B: $PARKED_HYDRA = init_parked_car_generator 520 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2494,116 -1670,373 13,33595 angle 90.0 012C: set_parked_car_generator $PARKED_HYDRA cars_to_generate_to 101 rood stond er al blauw bijgezet maar als ik dan in het spel ga staat hij er niet:S kan je dan alleen de cordinaten van 014b en 014c veranderen??? Bewerkt: 16 augustus 2005 door pietjuh1
Wauzie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Zoiets moet je gebruiken: 014B: $satest = init_parked_car_generator #HYDRA -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848 12.8007 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $satest cars_to_generate_to 101 Let op de verschillen tussen mijn en jouw code.
pietjuh1 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 de verschillen die ik zie zijn 014B: $satest, init_parked_car_generator #HYDRA $satest ik heb ut dus anders gedaan maar nu kan ik nie opslaan want dan krijg ik een error dat hij #hydra niet kn vinden in mij ide bestanden dus haal ik dat stuk weg dan probeer ik het weer opteslaan krijg de volgende error ''parameter 2 not set'' dus verrander ik 014b in 012B. dan lukt het wel om um opteslaan als scm maar dan zie ik um in het spel niet uds ik weer naar mijn main.scm kijken staat er unknown object ofzo op de plaats waar ik mijnhydra had staan. dus het werkt nog steeds niet:S:S ik hoop dat je het begrijpt:P
pietjuh1 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 whahahhahaa ik weet nu waar ut aan lag :S:P ben weer is slim bezug
bigG Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ik heb een vraagje, waar in de main zit de route van een bus en ook de stopplekken (cordinaten)? Ik wil dit namelijk graag gaan proberen te veranderen voor The Future of Vice.
Big-Bear Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Hoe verander ik snel een main.txt naar een main.scm, dus van .txt bestand naar het juiste bestand
sbn Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Hoe verander ik snel een main.txt naar een main.scm, dus van .txt bestand naar het juiste bestand Compile gewoon je main.txt in mission builder. Bewerkt: 19 augustus 2005 door sbn
Wauzie Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Jep, Kopieer eerst alles uit de TXT file en compile de SCM. Verwijder alles uit het bestand en plak alles uit de TXT. Druk op F7.
Big-Bear Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Moet ik compile doen met Missionbuilder Vice, en door Wauzie ik snap je niet echt
Inkkiller Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 je moet je txt file openen met de missionbuilder, en in het menu 'run' op 'compile' klikken
PatrickW Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 "unpinned", want dit hele forum gaat nu over SCM modding.. "op slot", want anders blijven mensen hier vragen in stellen, die beter gewoon in een eigen topic kunnen worden gesteld.
Recommended Posts