Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dan denk ik dat je de missionbuilder voor de Playstation versie hebt, je moet die van de PC hebben.

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Eclipse

    24

  • PatrickW

    21

  • Wauzie

    16

  • bigG

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

:bonk::bonk: oh hahahaha _O_:schater::schater:

wat ben ik weer slim bezig:P maar waar kan die pc versie dan krijgen :puh:? :cab::cab::puh::bonk::schater::D

edit

laat maar heb al

Bewerkt: door pietjuh1
Geplaatst: (bewerkt)

ik wou ergens een extra hydra neerzetten in sa. dit heb ik in mijn main.scm gezet

(de onderste 2 012b 012c)

014B: $2777 = init_parked_car_generator 432 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848 12.8007 angle 90.0

014C: set_parked_car_generator $2777 cars_to_generate_to 0

014B: $PARKED_HYDRA = init_parked_car_generator 520 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2527.2 -1677.1 19.2 angle 90.0

014C: set_parked_car_generator $PARKED_HYDRA cars_to_generate_to 0

012B: $PARKED_HYDRA = init_parked_car_generator 520 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2494,116 -1670,373 13,33595 angle 90.0

012C: set_parked_car_generator $PARKED_HYDRA cars_to_generate_to 101

rood stond er al

blauw bijgezet

maar als ik dan in het spel ga staat hij er niet:S

kan je dan alleen de cordinaten van 014b en 014c veranderen???

Bewerkt: door pietjuh1
Geplaatst:

Zoiets moet je gebruiken:

014B: $satest = init_parked_car_generator #HYDRA -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848 12.8007 angle 90.0
014C: set_parked_car_generator $satest cars_to_generate_to 101

Let op de verschillen tussen mijn en jouw code.

Geplaatst:

de verschillen die ik zie zijn 014B: $satest, init_parked_car_generator #HYDRA

$satest

ik heb ut dus anders gedaan maar nu kan ik nie opslaan want dan krijg ik een error dat hij #hydra niet kn vinden in mij ide bestanden dus haal ik dat stuk weg

dan probeer ik het weer opteslaan krijg de volgende error ''parameter 2 not set''

dus verrander ik 014b in 012B. dan lukt het wel om um opteslaan als scm

maar dan zie ik um in het spel niet uds ik weer naar mijn main.scm kijken

staat er unknown object ofzo op de plaats waar ik mijnhydra had staan.

dus het werkt nog steeds niet:S:S

ik hoop dat je het begrijpt:P :cab::cab:

Geplaatst:

Ik heb een vraagje, waar in de main zit de route van een bus en ook de stopplekken (cordinaten)?

Ik wil dit namelijk graag gaan proberen te veranderen voor The Future of Vice.

Geplaatst:
:? Hoe verander ik snel een main.txt naar een main.scm, dus van .txt bestand naar het juiste bestand
Geplaatst: (bewerkt)
:? Hoe verander ik snel een main.txt naar een main.scm, dus van .txt bestand naar het juiste bestand

Compile gewoon je main.txt in mission builder.

Bewerkt: door sbn
Geplaatst:

Jep,

Kopieer eerst alles uit de TXT file en compile de SCM. Verwijder alles uit het bestand en plak alles uit de TXT. Druk op F7.

Geplaatst:

Moet ik compile doen met Missionbuilder Vice, en door Wauzie ik snap je niet echt :?

Geplaatst:

je moet je txt file openen met de missionbuilder, en in het menu 'run' op 'compile' klikken

Geplaatst:

"unpinned", want dit hele forum gaat nu over SCM modding..

"op slot", want anders blijven mensen hier vragen in stellen, die beter gewoon in een eigen topic kunnen worden gesteld.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...