Eclipse Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Oke bedankt ik ga ermee aan de slag
Eclipse Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Ik heb alles nog ff heel simpel gedaan. Ik heb nog niet gezegd wanneer de camera moet stoppen enzo. Dat komt allemaal nog. Maar de cameral wil niet bewegen. Hoe kan ik dit oplossen? Dit heb ik: :LabelLOL1 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 00E3: player $PLAYER_CHAR 0 ()near_point 80.0 -849.8 radius 1.5 1.5 004D: jump_if_false ££LabelLOL1 0004: $TIM1 = -1194.749 ;; integer values :LabelLOL2 0001: wait 50 ms 015F: set_camera_position 763.046 $TIM1 65.832 0.0 0.0 0.0 0160: point_camera 638.967 -1074.984 45.832 2 0008: $TIM1 += 1;; integer values 0002: jump ££LabelLOL2 Alvast bedankt
PatrickW Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Ik denk dat het probleem zit in het feit dat jouw $TIM variabele een integer is, terwijl de parameter van de set_camera opcode een floating-point waarde moet zijn. Als je het zo doet: :LabelLOL1 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 00E3: player $PLAYER_CHAR 0 ()near_point 80.0 -849.8 radius 1.5 1.5 004D: jump_if_false ££LabelLOL1 $TIM1 = -1194.749;; integer values :LabelLOL2 0001: wait 50 ms 015F: set_camera_position 763.046 $TIM1 65.832 0.0 0.0 0.0 0160: point_camera 638.967 -1074.984 45.832 2 $TIM1 += 1.0;; integer values 0002: jump ££LabelLOL2 Zoekt de mission builder zelf de juiste opcode voor die twee opcode's uit, omdat hij aan de '.' kan zien dat het om floating-point waardes gaat. Dit kan de mission-builder voor alle assignments en rekenkundige opcodes. Nu zou het beter moeten werken....
Eclipse Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Het is me gelukt! En het ziet er goed uit. Bedankt
PatrickW Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 graag gedaan Ik ben benieuwd hoe het er ingame uitziet... wanneer is deze versie klaar ?
Eclipse Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Voor Carnaval...Ik denk nog wel een weekje eerder. Maar ik heb nog een klein vraagje: Ik wil een corona in VC plaatsen. Daarvoor zet ik deze regel in mijn missie: 024F: create_corona 4.0 5 0 with_color 0 200 200 at_point 625.247 -680.859 13.859 Maar er kom geen Corona ingame
PatrickW Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Ik zie er zo geen fout in, als het goed is zou er een groene, achthoekige corana zonder lensflare op de opgegeven lokatie. Weet je zeker dat je op de goede plek kijkt? ( dus zijn de coordinaten zeker goed ? )
Eclipse Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Ik weet zeker dat de coord goed is...Maarja daar kijk ik later nog wel even naar...Ik gebruik wel andere dingen i.p.v. corona's
Timos Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Haha de ene mod legt het de andere uit.. :lol:
Eclipse Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Haha de ene mod legt het de andere uit.. :lol: Wat is daar LOL aan? Net of dat mods ALLES moeten weten <_<
Ken-D Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Mja een leraar kan toch ook minder weten dan een kind? Modders leren elkaar dingen maar omdat Patrick meer weet(denk ik) vragen we het aan hem. Postaldude
Eclipse Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Nog een vraagje...Ik wil voor GTA Revolution de naam van de Save veranderen...(is normaal altijd de laatste missie die je gehaald hebt.) Hoe kan ik dit doen?
Ken-D Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Wat bedoel je precies de naam van de missie of de save?
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 (bewerkt) heej, mensen, als ik een auto in VC wil veranderen met de missionbuilder 1.3, dan geeft ie als ik op F7 druk om em te compileren (wat dat ook is) een melding: The number of conditions doesnt match the IF command parameter. en als ik hem dan opsla, de main.scm weer open en kijk op de plaats waar ik de auto had veranderd, staat er gewoon weer wat er normaal stond. Weet iemand wat ik moet doen om de auto er gewoon te plaatsen? oja, dit is de regel die ik heb gemaakt, misschien dat het helpt om de fout te vinden: 014B: $testauto = init_parked_car_generator #HOTRING 8 8 0 alarm 50 door_lock 0 0 10000 at -1171.549 -955.159 13.887 angle 270.50 014C: set_parked_car_generator $testauto cars_to_generate_to 101 Bewerkt: 6 februari 2005 door fa_leuk_en_lollig
Recommended Posts