PatrickW Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Nog een vraagje...Ik wil voor GTA Revolution de naam van de Save veranderen...(is normaal altijd de laatste missie die je gehaald hebt.) Hoe kan ik dit doen? Ik had je vraag gemist, dat lukt nog wel eens met die pinned topics .... De naam van de save file bepaal je met: 0318: set_latest_mission_passed "COL_1" ;; Treacherous Swine Normaal gesproken wordt dit gedaan na elke missie, vandaar de de opcode naam. De parameter, in dit geval "COL_1", is een key-value in de GXT file. @fa leuk en lollig: Da's een bekend probleem, er zit namelijk een foutje in de main.scm. De mission builder controleerd op dit punt de syntax schijnbaar beter dan de tooling van R* zelf Je moet gewoon de verandering die de compiler in de foutmelding doorvoeren ( iets van 23 in 24 veranderen ( of andersom) ). Je kunt ook onder het menu "compiler" de "if commands check" uitschakelen. Dat controleerd ie gewoon niet meer en gaat alles ook goed.
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 bedankt, en gelijk mijn volgende vraag, hoe kan je zo een koop dingetje plaatsen en hoe kan je zorgen dat je bepaalde voertuigen pas kan krijgen nadat je iets gekocht hebt?
PatrickW Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Zo'n koop-icoontje plaatsen ( dat ook nog werkt) is behoorlijk wat werk, en meer iets voor de gevorderde modder, omdat je naast het plaatsen van het icoontje, ook een thread moet maken, die checked of je het icoontje hebt gepakt, en daarna de benodigde acties uitvoert, o.a. weer een andere thread opstarten die het save-ikoon afhandeld. Om bepaalde type auto's alleen vanaf een bepaald moment beschikbaar te hebben, moet je om te beginnen voorkomen, dat die auto in het random verkeer gecreerd wordt. Dit doe je door de default.ide aan te passen, daar heb je een kolom met o.a. de waarden: poorfamily, richfamily, executive. Door in deze kolom ignore in te vullen, voorkom je dat ie als random verkeer wordt gebruikt. Daarna kun je vanuit de main.scm een parked_car_generator gebruiken, op het moment dat je de auto vrij wilt geven.
Wauzie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Ok, dus je kan ook instellen dat arme stakkers ineens sportwagens krijgen , das wel lollig
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 heej mensen, ik heb een mod gevonden om te tanken, maar ik vind dat je tank te snel leeg gaat. heeft er iemand een idee hoe je de duur van je tank te verlengen? BTW hier is de hele thread voor dat tanken: 004F: create_thread ££1aaa ... :1aaa 03A4: name_thread "TANK" 0209: $573 = random_int 35 100 0004: $574 = 0 ;; integer values 0004: $575 = 0 ;; integer values 0084: $575 = $573 ;; integer values and handles 0010: $575 *= 10 ;; integer values 000E: $575 -= 10 ;; integer values 0004: $576 = 0 ;; integer values 0084: $574 = $573 ;; integer values and handles 0010: $574 *= 10 ;; integer values 02A8: $577 = create_marker 33 at -444.0 -466.6 11.8 0189: $578 = unknown_create_checkpoint_at -444.0 -466.6 11.8 :2aaa 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 00E0: player $PLAYER_CHAR driving 004D: jump_if_false ££2aaa 03C1: $579 = player $PLAYER_CHAR car :3aaa 0001: wait 0 ms 04F7: unknown_status_text $573 2 line 3 "CUB_1" ;; Fuel 00D6: if 0 00E0: player $PLAYER_CHAR driving 004D: jump_if_false ££10aaa :4aaa 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 00E0: player $PLAYER_CHAR driving 004D: jump_if_false ££10aaa 00D6: if 0 80FA: NOT player $PLAYER_CHAR stopped 0 ()near_point_in_car -444.0 -466.6 11.8 radius 4.0 4.0 3.0 004D: jump_if_false ££13aaa 00D6: if 0 0018: $573 > 0 ;; integer values 004D: jump_if_false ££12aaa 02E3: $576 = car $579 speed 0011: $576 *= 4.0 ;; floating-point values 008C: $576 = float_to_integer $576 00D6: if 0 0028: $576 >= 10 ;; integer values 004D: jump_if_false ££4aaa 0001: wait 1000 ms 000E: $574 -= 1 ;; integer values 00D6: if 0 801C: NOT $574 > $575 ;; integer values 004D: jump_if_false ££5aaa 000E: $575 -= 10 ;; integer values 000E: $573 -= 1 ;; integer values :5aaa 00D6: if 0 00E0: player $PLAYER_CHAR driving 004D: jump_if_false ££10aaa 00D6: if 0 80FA: NOT player $PLAYER_CHAR stopped 0 ()near_point_in_car -444.0 -466.6 11.8 radius 4.0 4.0 3.0 004D: jump_if_false ££13aaa 00D6: if 0 0018: $573 > 0 ;; integer values 004D: jump_if_false ££12aaa 00D6: if 0 0028: $576 >= 100 ;; integer values 004D: jump_if_false ££4aaa 0001: wait 1000 ms 000E: $574 -= 2 ;; integer values 00D6: if 0 801C: NOT $574 > $575 ;; integer values 004D: jump_if_false ££6aaa 000E: $575 -= 10 ;; integer values 000E: $573 -= 1 ;; integer values :6aaa 00D6: if 0 00E0: player $PLAYER_CHAR driving 004D: jump_if_false ££10aaa 00D6: if 0 80FA: NOT player $PLAYER_CHAR stopped 0 ()near_point_in_car -444.0 -466.6 11.8 radius 4.0 4.0 3.0 004D: jump_if_false ££13aaa 00D6: if 0 0018: $573 > 0 ;; integer values 004D: jump_if_false ££12aaa 00D6: if 0 0028: $576 >= 150 ;; integer values 004D: jump_if_false ££5aaa 0001: wait 1000 ms 000E: $574 -= 3 ;; integer values 00D6: if 0 801C: NOT $574 > $575 ;; integer values 004D: jump_if_false ££7aaa 000E: $575 -= 10 ;; integer values 000E: $573 -= 1 ;; integer values :7aaa 00D6: if 0 00E0: player $PLAYER_CHAR driving 004D: jump_if_false ££10aaa 00D6: if 0 80FA: NOT player $PLAYER_CHAR stopped 0 ()near_point_in_car -444.0 -466.6 11.8 radius 4.0 4.0 3.0 004D: jump_if_false ££13aaa 00D6: if 0 0018: $573 > 0 ;; integer values 004D: jump_if_false ££12aaa 00D6: if 0 0028: $576 >= 200 ;; integer values 004D: jump_if_false ££6aaa 0001: wait 1000 ms 000E: $574 -= 6 ;; integer values 00D6: if 0 801C: NOT $574 > $575 ;; integer values 004D: jump_if_false ££8aaa 000E: $575 -= 10 ;; integer values 000E: $573 -= 1 ;; integer values :8aaa 00D6: if 0 00E0: player $PLAYER_CHAR driving 004D: jump_if_false ££10aaa 00D6: if 0 80FA: NOT player $PLAYER_CHAR stopped 0 ()near_point_in_car -444.0 -466.6 11.8 radius 4.0 4.0 3.0 004D: jump_if_false ££13aaa 00D6: if 0 0018: $573 > 0 ;; integer values 004D: jump_if_false ££12aaa 00D6: if 0 0028: $576 >= 250 ;; integer values 004D: jump_if_false ££8aaa 0001: wait 1000 ms 000E: $574 -= 8 ;; integer values 00D6: if 0 801C: NOT $574 > $575 ;; integer values 004D: jump_if_false ££8aaa 000E: $575 -= 10 ;; integer values 000E: $573 -= 1 ;; integer values 0002: jump ££8aaa :9aaa 0001: wait 0 ms 0209: $573 = random_int 35 100 03C1: $579 = player $PLAYER_CHAR car 0002: jump ££3aaa :10aaa 0001: wait 0 ms 0151: remove_status_text $573 0002: jump ££11aaa :11aaa 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 00E0: player $PLAYER_CHAR driving 004D: jump_if_false ££11aaa 00D6: if 0 00DC: player $PLAYER_CHAR driving $579 004D: jump_if_false ££9aaa 0002: jump ££3aaa :12aaa 0001: wait 0 ms 01B4: set_player $PLAYER_CHAR frozen_state 0 (frozen) 02D4: unknown_turn_off_car $579 engine 01B4: set_player $PLAYER_CHAR frozen_state 1 (unfrozen) 00BC: text_highpriority "COK_1" 8000 ms 1 ;; The Chase 0001: wait 1000 ms 0002: jump ££4aaa :13aaa 0001: wait 100 ms 00D6: if 0 00FA: player $PLAYER_CHAR stopped 1 (in-sphere)near_point_in_car -444.0 -466.6 11.8 radius 4.0 4.0 3.0 004D: jump_if_false ££4aaa 00D6: if 0 8018: NOT $573 > 99 ;; integer values 004D: jump_if_false ££14aaa 00D6: if 0 010A: player $PLAYER_CHAR money > 50 004D: jump_if_false ££15aaa 0008: $573 += 1 ;; integer values 0109: player $PLAYER_CHAR money += -50 0002: jump ££13aaa :14aaa 00BC: text_highpriority "TAXI_NO" 10000 ms 1 ;; Tank is full 0002: jump ££4aaa :15aaa 00BC: text_highpriority "PRNT_NO" 10000 ms 1 ;; You cannot buy the Print Works at this time, come back later. 0002: jump ££4aaa :16aaa 0001: wait 500 ms 01B6: set_weather 0 0002: jump ££16aaa :17aaa 0001: wait 500 ms 00BF: $57B = current_time_hours, $57C = current_time_minutes 000C: $57C -= 0 ;; integer values 00C0: set_current_time $57B $57C 0002: jump ££17aaa :18aaa 0001: wait 20000 ms 00BF: $57B = current_time_hours, $57C = current_time_minutes 0008: $57C += 1 ;; integer values 00C0: set_current_time $57B $57C 0002: jump ££18aaa :19aaa 0001: wait 50 ms 00D6: if 0 00E0: player $PLAYER_CHAR driving 004D: jump_if_false ££23aaa 03C1: 0@ = player $PLAYER_CHAR car :20aaa 0001: wait 50 ms 00D6: if 0 0442: player $PLAYER_CHAR in_car 0@ 004D: jump_if_false ££19aaa 00D6: if 0 81C1: NOT car 0@ stopped 004D: jump_if_false ££21aaa 02E3: 1@ = car 0@ speed 0011: 1@ *= 4.0 ;; floating-point values 008C: 1@ = float_to_integer 1@ 0084: 2@ = 1@ ;; integer values and handles 008D: 2@ = integer_to_float 2@ 0015: 2@ /= 7.936 ;; floating-point values 0011: 2@ *= 5.0 ;; floating-point values 008C: 2@ = float_to_integer 2@ 0227: $57D = car 0@ health 0014: $57D /= 10 ;; integer values 0086: $57E = 1@ ;; floating-point values only 00D6: if 0 0038: $6 == 1 ;; integer values 004D: jump_if_false ££21aaa 04F7: unknown_status_text $57E 0 line 1 "PORN_2" ;; Dildo Dodo 04F7: unknown_status_text $57D 1 line 2 "TEX_3" ;; Demolition Man 0002: jump ££20aaa :21aaa 00AA: store_car 0@ position_to 1@ 2@ 3@ 0011: 1@ *= 100.0 ;; floating-point values 008C: 1@ = float_to_integer 1@ 0011: 2@ *= 100.0 ;; floating-point values 008C: 2@ = float_to_integer 2@ 0011: 3@ *= 100.0 ;; floating-point values 008C: 3@ = float_to_integer 3@ 0227: $57D = car 0@ health 0014: $57D /= 10 ;; integer values 0004: $57E = 0 ;; integer values 00D6: if 0 0038: $7 == 1 ;; integer values 004D: jump_if_false ££22aaa 0302: text_4numbers "COORD" 1@ 2@ 3@ 0 50 ms 1 :22aaa 00D6: if 0 0038: $6 == 1 ;; integer values 004D: jump_if_false ££19aaa 04F7: unknown_status_text $57E 0 line 1 "PORN_2" ;; Dildo Dodo 04F7: unknown_status_text $57D 1 line 2 "TEX_3" ;; Demolition Man 0002: jump ££19aaa :23aaa 0151: remove_status_text $57D 0151: remove_status_text $57E 0054: store_player $PLAYER_CHAR position_to 1@ 2@ 3@ 0011: 1@ *= 100.0 ;; floating-point values 008C: 1@ = float_to_integer 1@ 0011: 2@ *= 100.0 ;; floating-point values 008C: 2@ = float_to_integer 2@ 0011: 3@ *= 100.0 ;; floating-point values 008C: 3@ = float_to_integer 3@ 0170: 4@ = player $PLAYER_CHAR z_angle 008C: 4@ = float_to_integer 4@ 00D6: if 0 0038: $7 == 1 ;; integer values 004D: jump_if_false ££19aaa 0302: text_4numbers "COORD2" 1@ 2@ 3@ 4@ 50 ms 1 0002: jump ££19aaa :24aaa 0001: wait 250 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££24aaa 00D6: if 0 80E0: NOT player $PLAYER_CHAR driving 004D: jump_if_false ££24aaa 00D6: if 0 00E1: key_pressed 0 18 004D: jump_if_false ££24aaa :25aaa 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 80E1: NOT key_pressed 0 18 004D: jump_if_false ££25aaa 0008: $57F += 1 ;; integer values 00D6: if 0 0018: $57F > 0 ;; integer values 004D: jump_if_false ££26aaa 0004: $580 = 1 ;; integer values :26aaa 00D6: if 0 0018: $57F > 1 ;; integer values 004D: jump_if_false ££27aaa 0394: play_music 1 02A3: toggle_widescreen 1 (on) 0004: $580 = 0 ;; integer values :27aaa 00D6: if 0 0018: $57F > 2 ;; integer values 004D: jump_if_false ££28aaa 02A3: toggle_widescreen 0 (off) :28aaa 00D6: if 0 0018: $57F > 3 ;; integer values 004D: jump_if_false ££29aaa 0004: $580 = 1 ;; integer values :29aaa 00D6: if 0 0018: $57F > 4 ;; integer values 004D: jump_if_false ££30aaa 0373: set_camera_directly_behind_player 02EB: restore_camera_with_jumpcut 0004: $580 = 0 ;; integer values 0004: $57F = 0 ;; integer values :30aaa 0002: jump ££24aaa :31aaa 00D6: if 0 0038: $2C9 == 0 ;; integer values 004D: jump_if_false ££32aaa 0001: wait 0 ms 0002: jump ££31aaa :32aaa 0001: wait 500 ms 00D6: if 0 0500: player $PLAYER_CHAR skin == "PLAYER" 004D: jump_if_false ££32aaa 004F: create_thread ££33aaa 004E: end_thread :33aaa 0001: wait 0 ms 0110: clear_player $PLAYER_CHAR wanted_level 0002: jump ££32aaa 004E: end_thread
PatrickW Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Ik weet niet waar je deze code vandaan hebt, maar het is erg on-efficient geprogrameerd, en het stikt van de fouten. Ik zou dit zeker niet als voorbeeld gebruiken als je wilt leren SCM modden. Om je vraag te benantwoorden: door in deze regel: 0209: $573 = random_int 35 100 De laatste twee getallen te veranderen, kun je benzine niveau bepalen van een nieuwe auto waar je instapt. Deze ligt origineel op een willekeurig getal tussen 35 en 100. Door deze twee getallen aan te passen kun je dus de begin stand omhoog bijstellen. verder naar beneden kom je deze code tegen: :13aaa 00D6: if 0 8018: NOT $573 > 99;; integer values 004D: jump_if_false ££14aaa Dit is het maximum amount dat je tank bij het tankstation, door deze 99 te verhogen kun je dus meer tanken. Een andere mogelijkheid, zou nog kunnen zijn door de parameters van alle "wait" opcodes te verhogen, daardoor loopt de tank langzamer leeg.
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 ik heb het geprobeerd met die wait codes omhoog te doen, maar dan loopt ie vast zodra ik in een auto stap. kan anders iemand misschien ff die thread aanpassen zodat ie het langer uithoud, als het kan met een volle tank ongeveer 24 minuten (dat is 144000 ms).
Bradley H. Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 okeey benk weer, ben een tijdje gestopt met modden vanwegen school, ik wil de zaterdag en zondag vet gaan moddden, 1.- wat kan ik met de SCM allemaal modden ? 2.- wat doen jullie allemaal met die SCM? 3.- na allemaal wapens en voertuigen er in te hebben gezet wil ik meer, wat zou ik nu kunnen doen ? dat is het wel zo´n beetje.... alvast bedankt greets, bradley
Eclipse Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Oke bradley...zal ik je eens wat bijleren: 1. Lees eerst dit topic nog eens door van mij...Volgens mij had je het nog niet zo HEEL goed begrepen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...indpost&p=88198 2. Ik hetzelfde topic vroeg jij waar je thread neer kon zetten...nouw, daar kan ik je wel antwoord op geven. Maar eerst gaan we jouw thread verbeteren. Dit was jouw thread als je het nog kon herinneren: :labeltest1 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 00E3: player $PLAYER_CHAR 0 ()near_point -385 -519 11.794 radius 1.5 1.5 004D: jump_if_false ££Labeltest1 00A5: $TEST = create_car #PCJ600 at -385 -519 11.794 13.159 Deze thread is nog niet af...we moeten er namelijk nog een pink marker bijzetten. En we moeten hem nog een naam geven. Na wat aanpassingen ziet jouw thread er dus zo uit: :labeltest1 03A4: name_thread "TEST" 02A7: $MARK = create_icon_marker_and_sphere 9 at -385 -519 11.794 :labeltest2 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 00E3: player $PLAYER_CHAR 0 ()near_point -385 -519 11.794 radius 1.5 1.5 004D: jump_if_false ££Labeltest2 0164: disable_marker $MARK 00A5: $TEST = create_car #PCJ600 at -385 -519 11.794 13.159 004E: end_thread Nu is je thread af. Je kan hem nu in de MAIN gaan zetten. Je kan het beste de thread BOVEN deze regels zetten: ;-------------Mission 0--------------- ; Originally: (no description) :Label0321C9 03A4: name_thread "INITIAL" 0004: $DEFAULT_WAIT_TIME = 250 ;; integer values 0005: $51F = .0625 ;; floating-point values 0086: $520 = $51F ;; floating-point values only 0015: $520 /= 2.0 ;; floating-point values 0086: $521 = $520 ;; floating-point values only 0015: $521 /= 2.0 ;; floating-point values 0004: $522 = 0 ;; integer values Als je jouw thread dus hebt ingevoegd in de MAIN gaat het er dus zo uitzien: :labeltest1 03A4: name_thread "TEST" 02A7: $MARK = create_icon_marker_and_sphere 9 at -385 -519 11.794 :labeltest2 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 00E3: player $PLAYER_CHAR 0 ()near_point -385 -519 11.794 radius 1.5 1.5 004D: jump_if_false ££Labeltest1 0164: disable_marker $MARK 00A5: $TEST = create_car #PCJ600 at -385 -519 11.794 13.159 004E: end_thread ;-------------Mission 0--------------- ; Originally: (no description) :Label0321C9 03A4: name_thread "INITIAL" 0004: $DEFAULT_WAIT_TIME = 250 ;; integer values 0005: $51F = .0625 ;; floating-point values 0086: $520 = $51F ;; floating-point values only 0015: $520 /= 2.0 ;; floating-point values 0086: $521 = $520 ;; floating-point values only 0015: $521 /= 2.0 ;; floating-point values 0004: $522 = 0 ;; integer values Alles staat nu in de MAIN maar als je nu in het spel gaat kijken zul je zien dat de thread nog niet werkt. Je moet nog een regel (ergens anders) in de MAIN zetten zodat de thread "aangeroepen word" Als je boven in de MAIN gaat staan en je scrollt naar onder komt je opeens een heleboel van deze regels tegen: 004F: create_thread ££Label0102CB Je kopiert zo'n regel en zet die gewoon na de orriginele regels. Je veranderd natuurlijk wel de Labelnaam in de 1e Labelnaam van jouw thread. In dit geval moet die regel er dus zo uit gaan zien: 004F: create_thread ££Labeltest1 Nu compile je en als het goed is moet alles perfect werken. Veel plezier!
McDude Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 (bewerkt) hey tom, even over die tank mod dat komt door dat deze tank rectstreeks uit een andre scm is gehaalt en is dus geen source dus dat er fouten in zitten lijkt me sterk patrick :unsure: ik heb er in gerommelt en heb alle wait 5x verdubbeld...nu start ik het spel en merk ik dat de tank niet 5x langzamer op gaat maar denk iets van 20x ofzo:P op zich is dat mij betreft best...uhh nu heb ik zelf nog een vraag: ik gebruik de stripped_complete van de mission builder voor mij mod samen ook met tom (fa_leuk_en_lollig) en nu heb ik deze thread zelf in elkaar gesleuteld: 004F: create_thread ££TwoBitHit ... :TwoBitHit 0001: wait 250 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££TwoBitHit 00D6: if 2 0038: $ONMISSION == 0 ;; integer values 00DE: player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #VOODOO 00E1: key_pressed 0 19 ;; sub-mission key 004D: jump_if_false ££TwoBitHit 0417: start_mission 1 0001: wait 2000 ms 0002: jump ££TwoBitHit + ik heb dus de zooi threads van de echte missie erbij gedaan ik start vc ga in de voodoo druk op sub-missie zie het filmpje en werkt perfect nu...doe ik dit: 004F: create_thread ££FourIron ... :FourIron 0001: wait 250 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££FourIron 00D6: if 2 0038: $ONMISSION == 0 ;; integer values 00DE: player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #INFERNUS 00E1: key_pressed 0 19 ;; sub-mission key 004D: jump_if_false ££FourIron 0417: start_mission 2 0001: wait 2000 ms 0002: jump ££FourIron nu gaak in een infernus en druk op sub-missie ik zie het filmpje daarna > zwart beeld > crash >>> nu doe ik deze thread in de R* scm en hij werkt echter wel even nog over dezelfde scmvan de missieB: ik kan dit ook bij de fastest boat doen maar bijv. weer niet met phom penh 86? kan iemand mijn please helpen als niemand hier een idee voor weet dat wil ik graag een roze marker in VC en als je dat in staat dat dan die missie start maar gaat dit dan wel lukken? Bewerkt: 26 februari 2005 door Eclipse
Eclipse Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Hey..probeer dit eens: 004F: create_thread ££DUDE1 ... :DUDE1 0001: wait 250 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££DUDE1 00D6: if 2 0038: $ONMISSION == 0;; integer values 00DE: player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #SQUALO 00E1: key_pressed 0 19;; sub-mission key 004D: jump_if_false ££DUDE1 0417: start_mission 13 0001: wait 2000 ms 0002: jump ££DUDE1 Als het goed is zou dit moeten lukken. (PS...zet in de volgende berichten de stukjes uit de MAIN tussen zogenaamde tags....dat ziet er overzichtelijker uit
Bradley H. Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) thanx eclipse, ik heb alles gedaan wat je zijn :labeltest1 03A4: name_thread "TEST" 02A7: $MARK = create_icon_marker_and_sphere 9 at -385 -519 11.794 :labeltest2 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 00E3: player $PLAYER_CHAR 0 ()near_point -385 -519 11.794 radius 1.5 1.5 004D: jump_if_false ££Labeltest1 0164: disable_marker $MARK 00A5: $TEST = create_car #PCJ600 at -385 -519 11.794 13.159 004E: end_thread ;-------------Mission 0--------------- ; Originally: (no description) :Label0321C9 03A4: name_thread "INITIAL" 0004: $DEFAULT_WAIT_TIME = 250;; integer values 0005: $51F = .0625;; floating-point values 0086: $520 = $51F;; floating-point values only 0015: $520 /= 2.0;; floating-point values 0086: $521 = $520;; floating-point values only 0015: $521 /= 2.0;; floating-point values 0004: $522 = 0;; integer values het ziet er goed uit (kijk zelf maar), aleen zegt die missionbuilder "too many parameters" ik heb die code ergens tussen de 16.000 en de 17.000 regel neer gezet boven -------------Mission 0---------------; Originally: (no description) :Label0321C9 03A4: name_thread "INITIAL" 0004: $DEFAULT_WAIT_TIME = 250 ;; integer values 0005: $51F = .0625 ;; floating-point values 0086: $520 = $51F ;; floating-point values only 0015: $520 /= 2.0 ;; floating-point values 0086: $521 = $520 ;; floating-point values only 0015: $521 /= 2.0 ;; floating-point values 0004: $522 = 0 ;; integer values wil hij niet goed compliden Bewerkt: 26 februari 2005 door bradley1990
McDude Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 huh? ikisnap het niet echt eclipse...ik heb naar de overeenkomsten tussen mijn thread gekeken ende jouwe en het enige verschil is dit jij een andere naam gebruikt en een ander voertuig??? toch zal ik hem zo even testen maar het lijkt me sterk dat die dan wel werkt
Eclipse Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 het ziet er goed uit (kijk zelf maar), aleen zegt die missionbuilder "too many parameters"ik heb die code ergens tussen de 16.000 en de 17.000 regel neer gezet boven Bij sommige opcodes heeft de MAIN al genoeg aan een "X" en een "Y" -coordinaat. Een "Z"-coordinaat is overbodig dus die kan je dan weghalen. huh? ikisnap het niet echt eclipse...ik heb naar de overeenkomsten tussen mijn thread gekeken ende jouwe en het enige verschil is dit jij een andere naam gebruikt en een ander voertuig??? toch zal ik hem zo even testen maar het lijkt me sterk dat die dan wel werkt Huh..jij wou toch zo'n zelfde thread die de missie Pehnom Penth 98 start. Zeg nog eens wat je wil dan kan ik je waarschijnlijk helpen.
McDude Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 dat is het nou juist...bij enkele missies lukt dit wel maar bij de meeste niet wat ik nu graag wil is dat je een roze marker ziet...ergens in het spel zonder dat je een paars\roze blokje op de rader ziet ik weet dat dat mogelijk is maar hoe??
Recommended Posts