Pr0pst3r Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) ow, en gewoon dus veranderen naar 23? he, bedankt voor de uitleg maarja, nu men gxt nog :'( hmm, kheb het nog is opnieuw geprobeerd, alles is gelukt, alles was juist alleen....als ik ingame ga checken heb ik het volgende: ik zie een koopbutton waar ik wil, maar als ik het dus koop gaat het gewilde geld eraf, maar geen koopanimatie/geen savebutton die komt...alleen een koopbutton die je kan kopen :/ hoe komt dit? ik heb de "damaged" scm file bijgehouden voor degene die ze willen hebben, maar ik zelf denk dat er een klein foutje staat in de tutorial ivm labelnamen xD Bewerkt: 2 augustus 2005 door Pr0pst3r
bigG Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 ik heb de "damaged" scm file bijgehouden voor degene die ze willen hebben, maar ik zelf denk dat er een klein foutje staat in de tutorial ivm labelnamen xD Post eens die lijnen die je gemaakt hebt en zet ze tussen de code haakjes, mischien zien wij iets wat er fout is? Ik heb een probleem want ik plaats 2 motors maar als ik naar het spel ga dan zie ik ze niet 014B: $mo9 = init_parked_car_generator #PCJ600 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -341.649 -520.363 11.791 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $mo9 cars_to_generate_to 101 014B: $m10 = init_parked_car_generator #SANCHEZ -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -335.811 -520.458 11.791 angle 90.0 014C: set_parkec_car_generator $m10 cars_to_generate_to 101
PatrickW Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 @marty: hoeveel car_generators heb je al een je main.scm toegevoegd? Het aantal wat je kunt toevoegen is namelijk beperkt, daarna werken ze niet meer. Om ze toch aan de gang te krijgen zul je ergens een andere "standaard" car_generator moeten verwijderen. @pr0pst3r: Als ik je probleem met die GXT file lees, krijg ik zwaar het vermoeden dat de GXT file nor op "read-only" (alleen lezen) staat. Dit kun je met windows-verkennen bij de eigenschappen van de betreffende files veranderen. Het beste is trouwens om dit in een keer voor de hele GTA installatie folder te doen..
bigG Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 hoeveel car_generators heb je al een je main.scm toegevoegd? 7 geloof ik?
Wauzie Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Ik vind het evengoed raar, ik heb er wel eens veel meer gezet. Ben je er zeker van dat je ze op de goede plek in de Main hebt gezet? Het kan zijn dat die regels niet gelezen worden.
bigG Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Ja ik weet het zeker want ik heb ze tegelijk met nog 2 andere geplaast en die zie ik wel.
Synchro Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) Ja ik weet het zeker want ik heb ze tegelijk met nog 2 andere geplaast en die zie ik wel. Je hebt mss bij Player Position tool gesave. En perongeluk de andere gebruikt.(andere cordinaten) Je moet is kijken naar de andere plaatsen Anders moet je is een andere cordinaten gebruiken. Bewerkt: 4 augustus 2005 door Synchro
bigG Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Nee want ik dacht eerst dat hij te dicht bij een muur stond en toen heb ik nog 3 andere plekken geprobeerd waar 10 meter rondom ruimte is.
Eclipse Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Mary heb je de Z-coordinaat een paar tienden verhoogd?
bigG Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Mary heb je de Z-coordinaat een paar tienden verhoogd? en de andere 2 staan er wel gewoon.
Eclipse Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Je moet hem iets verhogen, anders zie je hem niet. Dit is per auto verschillend maar je kan het je beter aanwennen om het bij elke wagen te doen. Probeer maar eens.
bigG Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) Je moet hem iets verhogen, anders zie je hem niet. Dit is per auto verschillend maar je kan het je beter aanwennen om het bij elke wagen te doen. Probeer maar eens. Das wel raar want ik heb eerder een PCJ600 geplaatst en die stond er wel en dit is ook een PCJ600 maar ik zal het proberen. edit: Het werkt niet Bewerkt: 4 augustus 2005 door marty
Inkkiller Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Weet iemand met welke code kan je een actor plaatsen die tegen je begint te schieten van zodra je te dicht komt. edit: Ik heb deze al deze code, maar telkens als ik vc opstart, geeft hij een unhandled exception 0247: request_model #SWAT 009A: $test = create_actor 4 #SWAT at 139.6 -819.1 10.4 01CC: actor $test kill_player $PLAYER_CHAR Weet iemand wat hier fout aan is? Bewerkt: 8 augustus 2005 door Inkkiller
PatrickW Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 hoeveel car_generators heb je al een je main.scm toegevoegd? 7 geloof ik? 7 extra cargenerators komt volgens mij dicht in de buurt van het maximum.. Probeer maar eens een paar bestaande cargenerators weg te halen ( ';;' ervoor zetten, zodat Builder ze slechts als commentaar ziet) Ik vermoed dat het dat wel werkt.
Dj-GTA Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 hoe maak je van main.scm die kladblok versie is een gewoon scm bestand ervan
Recommended Posts