Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 147
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Eclipse

24

• PatrickW

21

• Wauzie

16

• bigG

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik ben leren wagens aant plaatsen, maar ik snap stap 2 nie van de tuttorial, waar moet ik die naam zetten, en wat moet er in de naam komen

Geplaatst:

Je mag gelijk welke naam kiezen voor je wapen, maar je moet er wel een dollarteken voorzetten (bv. $mijnwapen). Die naam, die nu een variabele is, zet je net na de opcode (dus 032B: $mijnwapen). Daarna zet je een = en de eigenschappen van het wapen (in de tutorial create_weapon_pickup #M4 15 ammo 60 at -1221 -641.6 11.7).

Geplaatst:

het gaat hier over wagens, maar zo kom ik er wel uit, maar waar staan de al de wagens in de main.scm

Geplaatst:

Al die wagens staan bij het begin bij mission O ongeveer op een vijfde van de main.

Geplaatst:
het gaat hier over wagens, maar zo kom ik er wel uit, maar waar staan de al de wagens in de main.scm

oeps, had het mislezen

Geplaatst:

weet iemand de variables van de barmedewerkers, wnkelpersoneel (24-7's)?

Probeer een mod waarmee je winkels kan beroven uit te breiden met deze mogelijkheden. Kan alleen de juiste 'vars' niet vinden.

groet SW

Geplaatst:

Volgens is het

- variable $355 voor de ammunation stores

- variable $356 voor de hardware stores

- variabele $5FC voor de shops (bv. jeweler, pharmacy)

Geplaatst: (bewerkt)
Volgens is het

- variable $355 voor de ammunation stores

- variable $356 voor de hardware stores

- variabele $5FC voor de shops (bv. jeweler, pharmacy)

Das zeker voor GTA:VC? Volgens mij is het niet in GTA:SA bekend. Heb ook al geprobeerd te zoeken met deze 'vars' maar komen niet in de buurt... De laatste bestaat geeneens in de main.

Toch bedankt!

Bewerkt: door StormyWeathers
Geplaatst:
Das zeker voor GTA:VC? Volgens mij is het niet in GTA:SA bekend.

is inderdaad van VC.

Geplaatst:

Heb je wel zeker de goede missionbuilder, die van San Andreas is anders dan die van Vice City.

Geplaatst:

Heb je alleen lezen van je SA map (of de bestanden: MAIN.SCM, SCRIPT.IMG) af gehaald?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...