X-boy Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Sims 2 fans opgelet, Aangezien er geen sub-forum voor is maak ik het Grote Sims 2 Topic. Je kan hier al de nieuwe nieuwtje vertellen over Sims 2, maar ook jou favoriete familie noemen, je kan ook een mooi huis laten zien en je mening geven over jou lieverling Sims 2 uitbreiding. Let op: Deze topic is ander dan "Het grote sims topic" gestart door RS-modder, want dit gaat over Sims 2 dat jullie het even weten. Ik geef ook even een link naar de officele Nederlande Sims 2 site, daar kan je ook mooie nieuwjtes vinden die je daarna hier kan posten. Laat ik het goede voorbeeld maar geven door het eerste nieuwtje te geven: Er kom een nieuwe accesoires, en wel Tiender Accesoires deze komt uit op 08.11.2007 dus nog 4 dagen wachten. Veel plezier en ik hoop dat het een succes wordt !! Bewerkt: 4 november 2007 door X-boy
Scarface92 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 In dit topic kun je ook de nieuwtjes van de sims 2 posten
X-boy Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ja dat weet ik maar dit is speciaal voor Sims 2
Scarface92 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ja dat weet ik maar dit is speciaal voor Sims 2 Naar mijn mening is dit topic niet nodig.. Je kunt net zo goed de sims 2 nieuwtjes in het 'sims topic' posten maarja..
X-boy Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ja dat weet ik maar dit is speciaal voor Sims 2 Naar mijn mening is dit topic niet nodig.. Je kunt net zo goed de sims 2 nieuwtjes in het 'sims topic' posten maarja.. Alsjeblieft, gun mij wat plezier door een succes vol topic te starten
Scarface92 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ja dat weet ik maar dit is speciaal voor Sims 2 Naar mijn mening is dit topic niet nodig.. Je kunt net zo goed de sims 2 nieuwtjes in het 'sims topic' posten maarja.. Alsjeblieft, gun mij wat plezier door een succes vol topic te starten Het gaat niet zo gauw om een succesvol topic te openen maar of het een leuk/interessant onderwerp is.
X-boy Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ja dat weet ik maar dit is speciaal voor Sims 2 Naar mijn mening is dit topic niet nodig.. Je kunt net zo goed de sims 2 nieuwtjes in het 'sims topic' posten maarja.. Alsjeblieft, gun mij wat plezier door een succes vol topic te starten Het gaat niet zo gauw om een succesvol topic te openen maar of het een leuk/interessant onderwerp is. Ja maar als het succesvol is dan is het ook leuk/interessant. Maar waar gaat dit nou eingelijk over, ik hoop gewoon dat er word gereageert en anders heb ik pech . Dus mensen kom op A.U.B. met dat nieuws
Froodooo Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 In dit topic kun je ook de nieuwtjes van de sims 2 posten Inderdaad, dat topic is voor alle spellen van The Sims, daar werd ook al volop gepraat over The Sims 2, dus daar kunnen jullie verder. Niet eens met slotje --> PB
Recommended Posts