Jump to content

Destroy Targets (Flying school)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey.Ik ben overnieuwe begonnen met SA,maar ik kom niet meer verder bij Destroy targets.Weet iemand nog een goede hint ofzo?

Mvg:Gino99

Edit:Ik zal het proberen!

Bewerkt: door Gino99
Geplaatst:

Ik snap je probleem, kben zelf ook lang bezig geweest met dit onderdeel. Kijk eerst minstens 3 keer naar het voorbeeld en doe hetzelfde: Rijd op een standaard snelheid (en lichtjes ''gebogen'') naar de targets en begin al erg vroeg met de raketten af te vuren. Blijf dus op dezelfde stand de hele tijd! Vervolgens keer je snel om en ga je een stuk lager vliegen, nu moet het makkelijk lukken om de auto's kapot te schieten en ben je klaar. Nu vlieg je snel terug naar je baan en parkeer je op je eerder geleerde wijze. Ik hoop dat het je lukt! Laat het ons weten..

Geplaatst:
....naar de targets en begin al erg vroeg met de raketten af te vuren...

Aangezien de Hunter verder geen functie heeft om snel te richten, is het slim om de trucks en voertuigen gewoon met je minigun te beschieten. Veel doeltreffender, maar dat is natuurlijk ook net wat je beter vindt schieten. Nadeel van de minigun is wel dat je wat secuurder te werk moet gaan, anders moet je de raketten nemen. Overigens meende ik dat er wel een camerapositie is waarmee je als het ware 'onder' de Hunter komt, zo kun je nog weer iets gerichter schieten. Het is verder vooral een kwestie van oefenen. Het vliegen op zich moet je ook gewoon leren, daarna zal het erg gemakkelijk zijn. In ieder geval veel succes! :D

Geplaatst:

Ahg ja, die irritante Fly School weer. Ik heb de Fly School nog nooit gedaan ik heb een Save-Game aangevraagt. Ik heb ook tips gekregen: Bij de gehele Fly School is het handig om de camera zo tezetten dat je als het ware door het raam van de Hunter kijkt, dat is ook super handig bij het onderdeel "Circle Airstrip". Het is ook handig om, zoals hierboven al genoemd is, met de Minigun inplaats van de raketten te schieten, maar ga dan wel vlak boven de Tankers vliegen. Verder wens ik je veel succes :D

Geplaatst:

Als tip wil ik nog hetvolgende aan je meegeven: gebruik zowel de raketten als de minigun v/d hunter tegelijkertijd. Zo heb je de meeste kans om raak te schieten en zorg dat je binnen 80 seconden (1 min. 20) recht op de landingsbaan landt voor een gouden medaille. Succes ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...