luukhooft Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 kunnen jullie mijn misschien helpen. ik weet niet hoe ik mijn gedownlode save games moet openen ze komen van deze site. Mvg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harwood Butcher Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 je moet deze niet openen, maar in de GTA Vice City User Files map zetten in mijn odcumenten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
luukhooft Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 je moet deze niet openen, maar in de GTA Vice City User Files map zetten in mijn odcumenten. waar kan ik dat vinden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
luukhooft Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 je moet deze niet openen, maar in de GTA Vice City User Files map zetten in mijn odcumenten. waar kan ik dat vinden ? ik heb het gevonden maar moet ik ze nu nog uit pakken ofnie ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 ik heb het gevonden maar moet ik ze nu nog uit pakken ofnie ?? In de meeste gevallen moet je de savegame nog even uitpakken, inderdaad. Dit kan met bijvoorbeeld WinRar of WinZip. Daarna plaats je het '.b' bestand in je "GTA Vice City User Files". Start daarna het spel, en geniet van je savegame! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
luukhooft Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 ik heb het gevonden maar moet ik ze nu nog uit pakken ofnie ?? In de meeste gevallen moet je de savegame nog even uitpakken, inderdaad. Dit kan met bijvoorbeeld WinRar of WinZip. Daarna plaats je het '.b' bestand in je "GTA Vice City User Files". Start daarna het spel, en geniet van je savegame! bedank gast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.