Jump to content

uitstel


kevin schilder

Recommended Posts

Hallo GTA IV was uitgesteld voor ons om het spel beter te maken, maar zou het niet kunnen

dat het eindelijk Q1 2008 is en dat ze dan zeggen UITGESTELD tot Q4 2008 :N

Bewerkt: door kevin schilder
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het nut er ook eigenlijk niet van want dat gaan ze zoiezo niet doen. Ik stel voor dat niemand meer hierop reageert want dan hoeft het topic ook niet gesloten te worden. Dan zakt hij steeds verder weg in het forum. Sorry als ik voor een mod overkom :$ en ik wil Kevin Schilder ook niet afkraken. Sorry voor mijn taalgebruik. :$

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo GTA IV was uitgesteld voor ons om het spel beter te maken, maar zou het niet kunnen

dat het eindelijk Q1 2008 is en dat ze dan zeggen UITGESTELD tot Q4 2008 :N

Ja dat kan wel, maar dat zal niet gebeuren.

Ik heb ergens gehoord dat het ongeveer in April uitkomt...

Halo IV? Die ken ik niet. GTA IV wel.

Maar ik snap de nut van dit topic niet!

Hij wilt weten of GTA4 alweer wordt uitgestelt tot Q4 inplaats van Q1.

Denk ik... [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

19 april als het goed is, weet nietmeer hoe ik daar aan kwam. Weet wel zeker dat hij dan klaar is, hij had 19 oktober al klaar moeten zijn dus denk dat ze nu al klaar zijn maar alles aan het perfectioneren zijn, bugs en glitches eruit halen..

Link to comment
Delen op andere websites

19 april als het goed is, weet nietmeer hoe ik daar aan kwam. Weet wel zeker dat hij dan klaar is, hij had 19 oktober al klaar moeten zijn dus denk dat ze nu al klaar zijn maar alles aan het perfectioneren zijn, bugs en glitches eruit halen..

is er al een releasedatum? :?

Link to comment
Delen op andere websites

19 april als het goed is, weet nietmeer hoe ik daar aan kwam. Weet wel zeker dat hij dan klaar is, hij had 19 oktober al klaar moeten zijn dus denk dat ze nu al klaar zijn maar alles aan het perfectioneren zijn, bugs en glitches eruit halen..

is er al een releasedatum? :?

19 april word veel gezegd maar dat is niet 100% zeker..

Link to comment
Delen op andere websites

19 april als het goed is, weet nietmeer hoe ik daar aan kwam. Weet wel zeker dat hij dan klaar is, hij had 19 oktober al klaar moeten zijn dus denk dat ze nu al klaar zijn maar alles aan het perfectioneren zijn, bugs en glitches eruit halen..

is er al een releasedatum? :?

nee, als je kijkt op de sites van gamewinkels enzo dan staan er vaak wel release datums bij, maar deze zijn gewoon gegokt, en staan er als indicatie van dat hij rond die tijd uit komt. Door Rockstar/Take Two is niks anders bevestigd als 2e kwartaal fiscaal 2008, dus tot Rockstar een officiele aankondiging van de nieuwe releasedatum verstuurd, moet je niks geloven van de releasedatums die je op het internet tegen komt.

Link to comment
Delen op andere websites

19 april als het goed is, weet nietmeer hoe ik daar aan kwam. Weet wel zeker dat hij dan klaar is, hij had 19 oktober al klaar moeten zijn dus denk dat ze nu al klaar zijn maar alles aan het perfectioneren zijn, bugs en glitches eruit halen..

is er al een releasedatum? :?

nee, als je kijkt op de sites van gamewinkels enzo dan staan er vaak wel release datums bij, maar deze zijn gewoon gegokt, en staan er als indicatie van dat hij rond die tijd uit komt. Door Rockstar/Take Two is niks anders bevestigd als 2e kwartaal fiscaal 2008, dus tot Rockstar een officiele aankondiging van de nieuwe releasedatum verstuurd, moet je niks geloven van de releasedatums die je op het internet tegen komt.

ik weet niet of het waar is maar op de bartsmit site staat dat ie 1 maart al uitkomt en bartsmit heeft al die tijd tot vandaag dan april aangehouden dus ik snap aan de 1e kant niet waarom de nu 1 maart staat

Link to comment
Delen op andere websites

19 april als het goed is, weet nietmeer hoe ik daar aan kwam. Weet wel zeker dat hij dan klaar is, hij had 19 oktober al klaar moeten zijn dus denk dat ze nu al klaar zijn maar alles aan het perfectioneren zijn, bugs en glitches eruit halen..

is er al een releasedatum? :?

nee, als je kijkt op de sites van gamewinkels enzo dan staan er vaak wel release datums bij, maar deze zijn gewoon gegokt, en staan er als indicatie van dat hij rond die tijd uit komt. Door Rockstar/Take Two is niks anders bevestigd als 2e kwartaal fiscaal 2008, dus tot Rockstar een officiele aankondiging van de nieuwe releasedatum verstuurd, moet je niks geloven van de releasedatums die je op het internet tegen komt.

ik weet niet of het waar is maar op de bartsmit site staat dat ie 1 maart al uitkomt en bartsmit heeft al die tijd tot vandaag dan april aangehouden dus ik snap aan de 1e kant niet waarom de nu 1 maart staat

Als bart smit een officiële datum zou weten, zouden wij het zelf al lang weten. Dan zou het al over het hele internet verspreid staan, want ik neem aan dat bart smit het niet eerder weet dan grote amerikaanse winkelketens e.d. Gewoon wachten op een officiële aankondiging van rockstar zelf, meer kunnen we niet doen, kijken naar zulke datums maakt je alleen maar in de war.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zou niet nog een keer worden uitgesteld.

Meestal word een spel maar 1x uitgesteld en niet meedere keren.

Als het bij Gta IV wel weer het geval word is het triest voor de fans. :-(

Maar eigenlijk alleen maar beter voor ontwikkeling van het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...