Jump to content

Met mods MTA spelen

Recommended Posts

Geplaatst:
als ik nou een auto uit gta san andreas wil vervangen door een nieuwe, kan ik MTA SA dan nog spelen ?

Dit is, voor zover ik weet, wel gewoon mogelijk. Je vervangt eigenlijk enkel de buitenkant (het model). Ga je bijvoorbeeld ergens data aanpassen, zoals de snelheid van een wapen of de kracht van een kogel, dan is het niet meer mogelijk om MTA (of SA-MP) te spelen. Zorg er dus voor dat je enkel het voertuig zelf installeert, maar laat de handling lijnen en dergelijke achterwege.

P.S. Eventueel kun je een tweede versie van GTA maken door de GTA: San Andreas map te kopiëren naar een andere, willekeurige plek. Zo kun je op de ene versie modden, en op de andere (originele) versie MTA spelen. ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst:
als ik nou een auto uit gta san andreas wil vervangen door een nieuwe, kan ik MTA SA dan nog spelen ?

Dit is, voor zover ik weet, wel gewoon mogelijk. Je vervangt eigenlijk enkel de buitenkant (het model). Ga je bijvoorbeeld ergens data aanpassen, zoals de snelheid van een wapen of de kracht van een kogel, dan is het niet meer mogelijk om MTA (of SA-MP) te spelen. Zorg er dus voor dat je enkel het voertuig zelf installeert, maar laat de handling lijnen en dergelijke achterwege.

P.S. Eventueel kun je een tweede versie van GTA maken door de GTA: San Andreas map te kopiëren naar een andere, willekeurige plek. Zo kun je op de ene versie modden, en op de andere (originele) versie MTA spelen. ;)

Ik heb de map gekopieert, werkt perfect :D

Geplaatst: (bewerkt)

hm, ik heb vandaag een monstertruck vervangen, maar toen ik MTA aan het spelen was, was die monster nog steeds de gewone :?

En ja, het was de goede monstertruck die ik heb vervangen :*D

Bewerkt: door tjoef
  • 1 maand later...
Geplaatst:

ja dat kan maar je moet uit kijken met de data van de auto verandere je moet alleen de buiten kan verandere anders heb je een grote kans op foutmeldingen :cya:

Geplaatst:
hm, ik heb vandaag een monstertruck vervangen, maar toen ik MTA aan het spelen was, was die monster nog steeds de gewone :?

En ja, het was de goede monstertruck :*D

weet je zeker dat het de goede was wand er zijn drie monster trucks

Geplaatst: (bewerkt)

weet je zeker dat het de goede was wand er zijn drie monster trucks

Ja hoor, ik zei toch:

Maar laat maar vallen, het is zo belangrijk niet :)

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Weten jullie wel dat het verboden is om in mta zelf mods te gebruiken?

de servers bepalen welke mods gespeelt worden, en de server installeerd(laad) de mods

Geplaatst:

Dat snap ik niet?

Het zijn toch gewoon carmods, dus enkel de uiterlijke kenmerken van de auto veranderen. Wat is dan het probleem? Andere mods gebruik ik niet.

Toen ik gisteren een infernus wou spawnen, was die ook gewoon normaal, en ik heb hem wel veranderd :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...