PrI3sT Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 hey, ik zou voor de verjaardag van m'n kleine broertje graag the simpsons game kopen maar wanneer komt hij uit zodat ik hem tenminste kan geven mvg. PrI3sT Reageren
Preddy Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 hey,ik zou voor de verjaardag van m'n kleine broertje graag the simpsons game kopen maar wanneer komt hij uit zodat ik hem tenminste kan geven mvg. PrI3sT Het spel is al uit sinds 1 november geloof ik, Bol.com heeft het in ieder geval al te koop staan en ik zag het gister ook al staan in de winkel. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 hey,ik zou voor de verjaardag van m'n kleine broertje graag the simpsons game kopen maar wanneer komt hij uit zodat ik hem tenminste kan geven mvg. PrI3sT Simpsons game is al een paar dagen te koop voor de Wii,PS3,PS2,X360,DS en PSP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.