Jump to content

Schademodel GTA IV


wtc

Recommended Posts

Er waren al veel vragen rond het schademodel van GTA IV, waar ik ook zeer benieuwd naar ben! bij de huidige GTA's was dat toch maar zeer flauw. Ik hoop dat het nu nog beter wordt dan bvb Driver Parallel Lines... Maar dat blijft afwachten... Hoewel op een van de screenshots toch wel bij een ontploffing of aanrijding ofzo, heel mooi veel stukjes te zien zijn. Ook denk ik dat de motorkap wat ingedeukt is vooraan, hoewel dat moeilijk te zien is. Ik heb er een tweede sceen bijgestoken die een beetje bewerkt is met photoshop, zodat het overbelichte wat verminderd is. Wat denken jullie?

Mvg,

Wtc

* Foto's weggehaald *

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Het was toch al bekent dat de schade reallife is, zoals bij DIRT. Als je tegen een paal aanknalt dan vewrvormt de auto om die paal heen. Hier zijn een paar plaatjes in DIRT met crashen.

101218.jpg

let goed op de motorkap

colin_mcrae_dirt1.jpg

let hier bij goed op de deur van de eerste auto

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Het schademodel word sowieso ongelofelijk veel beter in GTA 4, net als de manier waarop auto's crashen en hoe ze daarop reageren.

Trouwens, die foto's zijn ook al zijn ze soort van digitaal, 'illegaal', Ze komen van een dvd van Play magazine en zijn daarvan af gehaald, en ze zjin nog niet vrij uitgegeven door rockstar, dus heeft Play er copyright op en is het niet toegestaan deze vrij te posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het schademodel word sowieso ongelofelijk veel beter in GTA 4, net als de manier waarop auto's crashen en hoe ze daarop reageren.

Trouwens, die foto's zijn ook al zijn ze soort van digitaal, 'illegaal', Ze komen van een dvd van Play magazine en zijn daarvan af gehaald, en ze zjin nog niet vrij uitgegeven door rockstar, dus heeft Play er copyright op en is het niet toegestaan deze vrij te posten.

Wist ik niet, sorry, meteen weggehaald ;)

Trouwens, jouw voettekst bevat toch ook een foto dat nog niet officieël vrijgegeven is? Of vergis ik mij?

Link to comment
Delen op andere websites

Het schademodel word sowieso ongelofelijk veel beter in GTA 4, net als de manier waarop auto's crashen en hoe ze daarop reageren.

Trouwens, die foto's zijn ook al zijn ze soort van digitaal, 'illegaal', Ze komen van een dvd van Play magazine en zijn daarvan af gehaald, en ze zjin nog niet vrij uitgegeven door rockstar, dus heeft Play er copyright op en is het niet toegestaan deze vrij te posten.

Wist ik niet, sorry, meteen weggehaald ;)

Trouwens, jouw voettekst bevat toch ook een foto dat nog niet officieël vrijgegeven is? Of vergis ik mij?

Die komt wel van Rockstar. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...