-Paul Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik zie in een aantal filmpjes op youtube dat de gangs heel anders zijn, dus ook Grove St. Die dikke groene ofso loopt met z'n capishon op, en veel meer Wie weet daar de download voor? Kan je het aangeven, en gelijk uitleggen hoe ik hem installeer bij San Andreas? Alvast bedankt! (Sorry als ik hier fout zit) Reageren
Proximitus Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Je bedoelt waarschijnlijk de filmpje "The Introduction"? Volgens mij zijn de kleren speciaal voor dat filmpje erin gezet. Maar natuurlijk kun je met een mod ervoor zorgen dat gangs andere kleren gaan dragen, die moet je dan natuurlijk wel even zoeken Reageren
-Paul Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik bedoel gewoon echt een download zodat je alle gangs gewoon anders ziet, in andere kleding Reageren
Scarface92 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Toen GTA Sa nog niet uit was waaren er al heel wat filmpjes op het net. Rockstar was nog aan het uit checken of alles wel goed verliep. Ze hebben dus ook nog een aantal dingen veranderd in de game. Dus ook de kleding van sommige gangs in SA. Het is dus niet mogelijk om de oude kleding te downloaden. Dit is een beslissing van Rockstar geweest en je kunt er niets aan doen. Deze kleding bedoel je? Bewerkt: 4 november 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
Donwell Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Er is een mod waarbij deze peds terugkomen in het spel. In een cutscène van een missie zul je overigens ook deze peds terugzien, dit is 'Los Sepulcros'. Ik zal eens kijken of ik die nog ergens kan vinden, want ik heb ook ooit zo'n mod gehad. Zodra ik hem heb zal ik het bericht wel eventjes editten. Edit: Ik heb hem gevonden. [ Download ] Bewerkt: 4 november 2007 door Donwell Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Er is een mod waarbij deze peds terugkomen in het spel. In een cutscène van een missie zul je overigens ook deze peds terugzien, dit is 'Los Sepulcros'. Ik zal eens kijken of ik die nog ergens kan vinden, want ik heb ook ooit zo'n mod gehad. Zodra ik hem heb zal ik het bericht wel eventjes editten.Edit: Ik heb hem gevonden. [ Download ] Heb je die mod ook voor versie : 1.01 ?? Reageren
Donwell Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Alleen op V2 doen mods het niet, met V1 en V1.01 zouden ze het dus gewoon moeten doen. Deze kun je dus gewoon installeren, voor zover ik weet. Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Alleen op V2 doen mods het niet, met V1 en V1.01 zouden ze het dus gewoon moeten doen. Deze kun je dus gewoon installeren, voor zover ik weet. OK bedankt , Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.