Proximitus Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik vroeg me af of er een bepaalde site was waar ik al m'n photoshop creaties kan plaatsen, zodat ik ze niet op m'n pc hoef te bewaren? Gewoon een soort van showroom zeg maar. Reageren
White Gold Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Echte kunstenaars gebruiken DeviantART. Makkelijk te gebruiken en zeer overzichtelijk. Een echte aanrader dus! Reageren
Pitbull Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik denk het niet, maar photobucket upload én bewaart ook je plaatjes. Maar je moet dan wel uiteraard een account hebben... Reageren
Proximitus Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Bedankt voor de sites Ik heb toch maar besloten om PhotoBucket te gaan gebruiken, DeviantArt was toch iets te ingewikkeld naar mijn doen. Komt nog bij dat ik geen echte kunstenaar ben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.