Wauzie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Hey, 'k heb een vraagje. Met mijn mod (gta Revolution) heb ik een probleempje, VC loopt vast als ik teveel objecten in één IPL zet, hoe kan dit? :o Reageren
PatrickW Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Waarschijnlijk heb je gewwon te veel nieuwe objecten toegevoegd. Je moet "limit-adjuster" downloaden uit de database hier, en daarmee enkele waarden aanpassen. Een en ander staat beschreven in de documentatie die erbij zit. Reageren
Wauzie Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Waarschijnlijk heb je gewwon te veel nieuwe objecten toegevoegd.Je moet "limit-adjuster" downloaden uit de database hier, en daarmee enkele waarden aanpassen. Een en ander staat beschreven in de documentatie die erbij zit. Ik heb geen nieuwe objecten toegevoegd, ik heb alleen heel erg veel bestaande objecten gebruikt Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Dan heb je ook objecten toegevoegd. Voor elk object dat je toevoegd komt er 1 regel bij in de betreffende .ipl file. Ook als je een kopie maakt van een bestaand object uit VC. Dus rek met je limit adjuster de limits wat op en hij zal niet meer vastlopen . Reageren
Wauzie Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Dan heb je ook objecten toegevoegd. Voor elk object dat je toevoegd komt er 1 regel bij in de betreffende .ipl file. Ook als je een kopie maakt van een bestaand object uit VC.Dus rek met je limit adjuster de limits wat op en hij zal niet meer vastlopen . Ecllipse, ik heb bij de limit adjuster alles op 99999999999999999999999 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.