Hanneswasco Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik ben bezig San Andreas 100% uit te spelen, ik zit al aan ongeveer 70%! Maar nu zit ik vast bij 2 Airraces, namelijk Barnstorming en Military Service. Bij Barnstorming vind ik dat vliegtuigje zeer moeilijk te besturen, en ik vind het al veel als ik tot de helft geraak... Military Service is dan al iets anders. De Hydra gaat te snel, en als ik dan een checkpoint mis, dan wil ik terug vliegen, maar dit moet ik soms 5 keren doen, en dan moet ik al geluk hebben dat ik nergens tegen gevlogen ben, en men Hydra niet ontploft is! Iemand tips? Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Misschien heb je nog wat aan de tips van WikiGTA: Barnstorming De vliegrace begint op Easter Bay Airport in San Fierro en zal hier ook weer eindigen. Je vliegt in deze race over land en water dat zich Badlands mag noemen. Het vliegtuig laat zich niet heel makkelijk besturen en is heel gevoelig voor kleine bewegingen. Het is dus een kunst om het vliegtuig een aantal minuten stil te houden zonder dat het de diepte in gaat. Naast dat is het vliegtuig ook erg kwetsbaar en gaat dus snel kapot. Als het moeilijk vindt om goed met dit vliegtuig om te gaan kun je het beste zo rustig mogelijk proberen te vliegen. Neem bijvoorbeeld niet telkens korte bochtjes maar draai rustig in. Als je deze vliegrace voltooid hebt krijg je $10.000,-. Military Service: Je begint hier in op Verdant Meadows Aircraft Graveyard en je zal eindigen in San Fierro. Eerst maak je een rondje over de Desert en daarna zal je de weg vervolgen naar San Fierro. Wanneer je op stijgt moet je zoals gewoonlijk eerst de wielen inklappen, maar dit vliegtuig heeft ook stuwraketten. Deze moet je draaien om in beweging te komen dit doe je op de computer met de knop 8 op het numpad en op de PS2 moet dit met de rechter analoge stick naar voren gebeuren. Als je eenmaal in beweging bent moet je het gas loslaten, want de stuwraketten zullen je vanzelf duwen. Dit moet je doen omdat de corona's vrij dicht op elkaar zitten en anders zul je ze vrij snel missen. Verder is dit vliegtuig niet lastig te besturen, maar het vereist wel enige ervaring. Blijf rustig vliegen en de beloning van maar liefst $10.000,- zal niet lang meer op zich laten wachten. De pagina waar dit vandaag komt is deze. Dan nog een tip van mij: hoe irritant het ook is, je moet altijd blijven proberen. Op een gegeven moment weet je precies op welk punt je wat moet doen, waardoor je steeds meer kans hebt om de missie tot een goed einde te brengen. Succes! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik had de tips op WikiGTA al gelezen hoor. Ik zal blijven proberen, maar nog iemand een échte tip? Reageren
Feanor Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 tja je kan ook de stuwraketten van de hydra niet of gedeeltelijk met 8 naar achteren plaatsen, zo gaat het vliegtuid rustig, en met een beetje gebruik van de up en down toetsen kun je hem verplaatsen. bochtjes maken gaat eenvoudig met q en r Reageren
metal2you Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Als je een PC heb kan je altijd naar savegames vragen als je dat niet weil dan moet jke gewoon met hulp van wikigta doen denk. Greetz Metal Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Neem je tijd! Er is geen tijdlimiet verbonden aan de airraces, dus als je een corona mist heb je alle tijd om terug te gaan en het nog eens te proberen. Probeer kalm te zijn / blijven en vlieg zo 'rustig' mogelijk zonder al te scherpe bewegingen te maken. Succes Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Military service is gelukt! Ik heb gewoon kalm gebleven, en wat ik een super tip vind is, gas terugnemen! Dan gaat de Hydra redelijk traag en kan ik makkelijk alle checkpoints nemen, de race duurt wel lang, ik heb er zo een 7 minuten over gedaan, maar het is me gelukt! Nu nog die stomme Barnstorming, maar ja dat lukt me wel... Hopelijk. Oh ja, en savegame aanvraag doe ik niet, vind ik echt stom, het geeft alleen een kick vind ik als je weet dat je het zelf gedaan hebt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Barnstorming... Niet te veel bochten maken, en alleen als het nodig is. Je kunt de scherpe besturing van het vliegtuigje ook in je voordeel gebruiken. Als je dreigt ergens tegenaan te botsen, hoef je maar even een toets aan te raken en je bent het al voorbij. Wat ook helpt is met korte drukjes op de knoppen sturen. En niet proberen te corrigeren, hier gaat het altijd mis bij dat vliegtuigje. Want net als je hebt gestuurd, lijkt het altijd mis te gaan, waardoor je gaat corrigeren. Hierdoor echter gaat het vliegtuig nog meer slingeren en lig je zo in de prak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.