gta-pilot Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Update:hok voor dekking te zoeken LEES DIT; Ik heb geprobeert te zorgen om de trap iets groter te maken dan het mens, mechien als je springt kan Carl Jonhsen omhoog springen en boven op staan -- Kan iemand voor dat de textures komen de paarse vlakken wegwerken, stuur me pm.. als je hem zo ingame gaat zetten dan komen er héél veel bugs dit haal je weg door rectermuisknop op een paarse vlak en dan reserve vaces en dat doe je bij elke.. soms heb je dan aan de ander kan dan ee paarse vak dat haal je dan weer weg door heb een dikte te geven
MartyCeha Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Paarse vlakken haal je gewoon weg door rechtermuisklik op de face, en dan op 'reverse faces' te klikken
game~skater Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 wat betekenen die paarse vlakken dan eigenlijk..?
Black Force Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 nou, het heeft niet echt een betekenis, maar het is bekend dat de buitenmuren die gele kleur moeten hebben en de paarse aan de binnenkant moet , en als je ook nog een interior (binnenkant) van een gebouw maakt moet je de muur verdikken en dan moet alles geel zijn wat je ziet. Je mag dus helemaal geen paarse vlakken zien.
FerryN Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 wat betekenen die paarse vlakken dan eigenlijk..? Dat zijn ontzichtbare vlakken, net zoals in 3D programma's dat die ontzichtbaar zijn, zijn deze paars gemaakt. In 3D programma's zijn ze al ontzichtbaar gemaakt. Betekenis is er niet echt, behalve dat je dan ziet dat de paarse vlakken de 'rug' van het vlakje of dergelijke is. Greetz Ferryn @ Timske Veel suc6 nog, als je hulp nodig hebt, kun je het zeggen.
Black Force Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 juist ja, dat had ik ook al gezegt... en nog een vraagje, is dit een total conversion MOD voor GTA San andreas, of word het bij GTA san andreas gevoegd, als een soort add-on of iets dergelijks? Greetz, black force
gta-pilot Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 juist ja, dat had ik ook al gezegt...en nog een vraagje, is dit een total conversion MOD voor GTA San andreas, of word het bij GTA san andreas gevoegd, als een soort add-on of iets dergelijks? Greetz, black force ik kan dit wel beantwoorden ... een addon wrrm zouden ze van héél sa een TC maken met 1 gebouw
Black Force Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 juist ja, dat had ik ook al gezegt...en nog een vraagje, is dit een total conversion MOD voor GTA San andreas, of word het bij GTA san andreas gevoegd, als een soort add-on of iets dergelijks? Greetz, black force ik kan dit wel beantwoorden ... een addon wrrm zouden ze van héél sa een TC maken met 1 gebouw Nou, omdat er niks bekend is over de grootte van de baan, misschien is er ook nog wel een deel die buiten is. Maar aangezien het een hal is lijkt me dat niet lochies in ieder geval, is er al bekend waar het ''gebouw'' komt te staan dan? Greetz, Black Force
Gen0 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) wat wil je precies? Bewerkt: 3 januari 2008 door Gen0
Wazuup Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Op verzoek van topicstarter een slotje.
Recommended Posts