Scarface92 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Beste leden! Louis van Gaal is vrijdagavond laat geopereerd aan een gebroken enkel en kuitbeen. Louis was vrijdag avond bij een reünie door zijn enkel gezakt. Hij houd er een gebroken enkel en kuitbeen aan over. Inmidels is Louis geopereed en zijn er zeven pennen aangebracht en hij moet zes weken in het gips blijven. Bron:klik Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Ja ik zag het, Hij dacht dat hij 18 was. Whahaha, wat een smoes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Het moet wel lullig zijn gegaan. Maar AZ speelde gisteren zeer goed. Dus dat zal zijn pijn wel een beetje verzachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubensanti Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2007 AZ komt weer opgang dus het moet wel beter gaan met van gaal. Hij heeft nu ook een golfkar zodat hij gewoon op het veld kan zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2007 irritant voor trainers als ze iets breken , ook voor hem dus , Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2007 Sorry dat ik het zeg maar: het maakt mij niet uit, ik vind hem dus een (...) Hij verzint vanalles ter plekke enzo. Ik vid het juist mooi voor hem, maar iedereen zijn eigen mening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.