RTS Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Ik las een stukje op een site waar ik zag dat GTA naar de PSP gaat. Ze zullen een nieuwe GTA maken. Meer info: http://news.gaminghorizon.com/media/1104815083.html Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Dat komt dan mooi uit. Want ik ben wel van plan om de PSP te gaan kopen En dan lekker GTA spellen overal waar ik wil :lol: Reageren
Sasuke Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Stond ook op Gammotv.nl Tijdens de presentatie van de jaarcijfers liet Take Two al doorschemeren een bekende titel naar de PlayStation Portable te brengen. En nadat er steeds meer geruchten op fora verschijnen, heeft Sam Houser de ontwikkeling van GTA voor de PlayStation Portable bevestigd.De grote vraag is nu in welke vorm het spel de PSP zal aan doen. Een directe port van één van de PlayStation 2 titels lijkt zeer onwaarschijnlijk, omdat de batterij dan erg snel op raakt. Reageren
Timovich Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Lijkt me vet. Hoop dat tie in 3D is! (zal vast wel) Zie ook mijn topic graag (heb hulp nodig) http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6214 Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 YEAH YEAH YEAH Ik ga namelijk ook de psp kope Freek Reageren
Tim14 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Ik weet niet of ik hem koop. Volgens mij zit er ook een leuk prijskaartje aan. Stoere praatjes he: The game men, in je handtekening vind je zeker wel cool dat je niet even je bijdrage levert. Heel respectvol vind ik dat. Reageren
RTS Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 PSP gaat ongeveer €199 kosten. Er komt trouwens ook een speciale NFS voor uit. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Een 1 woord: Shit. moet ik nog zoon ding kopen om gta te doen ze verzinnen het wel weer :angry: Reageren
Tim14 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 PSP gaat ongeveer €199 kosten.Er komt trouwens ook een speciale NFS voor uit. Dat valt toch nog wel mee dus. Ik dacht dat zoiets 500 euro ging kosten maar dat is dus gelukkig niet. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 PSP gaat ongeveer €199 kosten.Er komt trouwens ook een speciale NFS voor uit. Dat valt toch nog wel mee dus. Ik dacht dat zoiets 500 euro ging kosten maar dat is dus gelukkig niet. 200 euro is niet echt veel. Ik had hem veel duurder verwacht. Ik ga er nu al voor sparen. En ik wil er ook GTA op zoals ik al eens heb gezegt. Alleen wanneer ligt de PSP nu in de winkels te koop?? Dat wou ik wel eens ff weten., ik zie altijd verschillende datums. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 nou ik vind € 200 wel veel, voor zo'n spelcomputer Maar ach, ik denk dat ik de ps3 ga kopen als die uitkomt Niet direct, want dan zal die vast weer heel duur zijn Reageren
Sasuke Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 De grootste online winkel van Engeland, Amazon, bied vanaf vandaag de mogelijk om de PlayStation Portable te pre-oderen voor een prijs van £180,- en met een releasedatum van 18 maart. De vraag is of Amazon maar wat gokt of dat zij de Engelse releasedatum en prijs al bekend hebben gemaakt voordat Sony Computer Entertainment Europe dit kon doen.180 Pond is ongeveer gelijk aan 260 Euro. Als je de PlayStation Portable pagina van Amazon wilt bekijken, dan verwijzen we je naar deze link. Zal wel zo'n 200 euro gaan kosten... Reageren
The Godfather Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Maar ach, ik denk dat ik de ps3 ga kopen als die uitkomtNiet direct, want dan zal die vast weer heel duur zijn daarom moet je ook altijd een maandje wachten ...daarna word tie een stuk goedkoper.....en ik weet niet of gameorder de prijs een beetje verlaagt Reageren
Sasuke Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 ( Staat op gtagames.nl ) Nieuwe Grand Theft Auto komt uit op Playstation PortableCategorie: Take 2 Vandaag heeft Take2 bekend gemaakt dat Grand Theft Auto naar de PSP(PlayStation Portable) komt. PSP is de draagbare Playstation handheld . Het wordt een compleet nieuwe Grand Theft Auto, maar verder is er nog niks over bekend. Ook komt het spel Midnight Club 3: DUB Edition komt naar de PSP. Voor beide spellen zijn zeer hoge verwachtingen. Beide Games komen ongeveer uit als de PSP te koop is in Amerika en Europa. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.