gtastunter Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 héé alvast bedankt om te kome ik wou ef wete hoe je met een taxi heel hoog op gebouwe kan springe(ja in vcs) ik zou graag wat plekjes wete om te oefenen en ik heb de taxi missies gedaan das geen probleem daag bedankt en tot nog eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 héé alvast bedankt om te kome ik wou ef wete hoe je met een taxi heel hoog op gebouwe kan springe(ja in vcs) ik zou graag wat plekjes wete om te oefenen en ik heb de taxi missies gedaan das geen probleem daag bedankt en tot nog eens Als je de 'Taxi Driver' missies voltooid hebt kan je bunnyhoppen. Dit doe je gewoon door op de 'down' toets te drukken op je keypad, dan maakt je taxi's kleine sprongetjes. Door met veel vaart te rijden kan hij grotere en langere sprongen maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtastunter Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) bedankt maare da kende ik eigenlijk al ma toch dank ma weet je ook goeie plekjes om heel hog te geraken op mure springe ofzow ik heb dit al in veel filmpjes gezien en is zaliig EDIT: brb als er nog mense opkome die me kunne helpe want dan ben ik heel ma dan ook heel dankbaar doe dit dan snel bedankje vooraf EDIT:als er binne de twee dage niemand opkomt mag er een slotje achter iedereen die erop is geweest ty hé om toch eens te kijke en iedereen die er nog opkomt helpe lol Bewerkt: 19 november 2007 door gtastunter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.