Robbert-Roy Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Hey mensen Ik weet sinds kort dat je Ambulances &(andere auto's kan tunen die normaal niet kunnen) Die mod bestaat ik weet het.. ik heb het zelf gezien... Weet iemand waar ik het kan vinden? zeg het me plz Mvg, Robbert Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Hey mensen Ik weet sinds kort dat je Ambulances &(andere auto's kan tunen die normaal niet kunnen) Die mod bestaat ik weet het.. ik heb het zelf gezien... Weet iemand waar ik het kan vinden? zeg het me plz Mvg, Robbert Ik denk dat je de TransFender Fix Mod bedoelt. Deze is hier te downloaden. Hierdoor kun je bij elke auto ( en motor) een nieuwe kleur, hydralics, NOS, en Stereo Boost erop zetten ( en bij sommige auto's nog meer ) Reageren
Proximitus Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Inderdaad. Je kan bijvoorbeeld bij een camper de paint job van het "Mothership" van de Truth erover heen spuiten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.