achterhoeker15 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik heb een probleem met multiplayer. altijd als ik wil spelen is er niemand online. als ik vliegtuigen wil toevoegen download ik ze, dan zet ik ze in de map aircraft maar dan zit hij er niet in wat is is het probleem. Groeten Tom Reageren
Black Force Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Met online, moet je wel iemand weten met wie je wil vliegen, want je moet het IP adress van diegene weten. Met Mods: Als je die download, heb je meestal een map met de naam van het vliegtuig of iets dergelijk erop. In die map, zitten allemaal andere mappen, met Gauges, effects, en die mapjes zitten ook allemaal in de FS9 map waarin FS2004 geinstaleerd staat. Nu moet je het volgende doen: alle bestanden die in de map Gauges staan van de gedownloade mod, moet je in de gauges map van de FS9 map stoppen, en hetzelfde geld voor de effects file enzo. en de rest van de map, dus bijvoorbeeld KLM boeiing 737-800 om maar even iets als voorbeeld te noemen, doe je in de aircraft map. Veel succes, als je nog vragen hebt, mag je ze natuurlijk altijd stellen. Reageren
achterhoeker15 Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Met online, moet je wel iemand weten met wie je wil vliegen, want je moet het IP adress van diegene weten.Met Mods: Als je die download, heb je meestal een map met de naam van het vliegtuig of iets dergelijk erop. In die map, zitten allemaal andere mappen, met Gauges, effects, en die mapjes zitten ook allemaal in de FS9 map waarin FS2004 geinstaleerd staat. Nu moet je het volgende doen: alle bestanden die in de map Gauges staan van de gedownloade mod, moet je in de gauges map van de FS9 map stoppen, en hetzelfde geld voor de effects file enzo. en de rest van de map, dus bijvoorbeeld KLM boeiing 737-800 om maar even iets als voorbeeld te noemen, doe je in de aircraft map. Veel succes, als je nog vragen hebt, mag je ze natuurlijk altijd stellen. Heb jij ook FS2004 Mijn naam is Achterhoeker en mijn ip is:81.204.229.33 Reageren
achterhoeker15 Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik snap er eingelijk nog weinig van kan u het misschien doen voor mij, als ik de map stuur van simulator 2004 via de mail Reageren
Wesley Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Ik speel wel Flight Simulator 2004, en ook Flight Simulator X. Ik heb FS04 er eigenlijk afgegooit, en ik speel nu meer FSX, misschien moet je die eens kopen. Daar heb je echt volle server lijsten, met VEEL spelers! Edit hierboven, er zijn vele tuts online hoor om te leren hoe dat moet! Bewerkt: 4 november 2007 door Wesley_GTA Reageren
achterhoeker15 Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik speel wel Flight Simulator 2004, en ook Flight Simulator X.Ik heb FS04 er eigenlijk afgegooit, en ik speel nu meer FSX, misschien moet je die eens kopen. Daar heb je echt volle server lijsten, met VEEL spelers! Edit hierboven, er zijn vele tuts online hoor om te leren hoe dat moet! maakt het nog uit welke versie de delux of acceleration of de normale Reageren
Wesley Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Dat maakt wel uit ja, ik heb zelf Deluxe versie, en daar spelen heeel veel mensen dagelijks online! Reageren
achterhoeker15 Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Dat maakt wel uit ja, ik heb zelf Deluxe versie, en daar spelen heeel veel mensen dagelijks online! wat zijn de minimale systeem eisen van de deluxe versie. en waar kan de mijn systeem ingormatie vinden. Reageren
Wesley Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Aanbevolen systeemvereisten: Minimale Systeemeisen - 1,0 GHz processor - 256 MB RAM - 32 MB videokaart - Windows XP SP2 - DirectX 9+ En als je hoger/beter hebt, dan is dat natuurlijk ook goed! Reageren
killerfist Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 De multiplayer van fs2004 werkt al tijden niet meer, vanwege de komst van FSX met ingebouwde multiplayer. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Klopt je moet een IP invullen van een server er is geen lijst in het spel zelf er is een progje waarmee je server kan zoeken en met hoeveel players @ hierboven de MP van FS04 werkt nog wel heb net nog gespeeld Bewerkt: 6 november 2007 door gta-pilot Reageren
Wesley Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 De multiplayer van fs2004 werkt al tijden niet meer, vanwege de komst van FSX met ingebouwde multiplayer. Sorry hoor, maar dat is onzin wat je daar verteld, en zoals hier boven zie je sowieso al dat je wel kunt spelen, in de multiplayer functie van Flight Simulator 04. Ook ik heb een tijdje geleden nog gespeeld, met een goede vriend van mij, ik moet toch eerlijk toegeven dat Flight Simulator X véle malen lekkerde vliegt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.