Jump to content

Plaatjes voor vista

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een klein vraagje. Ik zou graag wat plaatjes van vista willen hebben.

En ook graag een paar geluidjes.

Sorry als dit verkeerd staat.

Groetjes kevin.

Geplaatst:
Hallo,

Ik heb een klein vraagje. Ik zou graag wat plaatjes van vista willen hebben.

En ook graag een paar geluidjes.

Sorry als dit verkeerd staat.

Groetjes kevin.

Hey,

Als je een graphics aanvraag wilt doen dan moet je het volgens dit lijstje doen:

[b]Type[/b]:
[b]Stijl[/b]:
[b]Grootte[/b]:
[b]Afbeelding[/b]:
[b]Tekst[/b]:
[b]Rand[/b]:
[b]Kleuren[/b]:
[b]Render[/b] (optioneel):
[b]Extra[/b] (optioneel):

Ook moet je even duidelijk maken wat je met 'plaatjes en geluidjes' voor Windows Vista bedoelt. Plaatjes kunnen we wel maken maar voor geluidjes moet je ergens anders zijn ;)

Geplaatst:

lijkt mij dat hij de standaart beruaublad achtergrond plaatjes enzo bedoelt en de opstartgeluiden etc.

heb ik gelijk?

Geplaatst:

Dit is niet echt de juiste plek voor het vragen van plaatjes en geluiden van Windows Vista. Via google bijvoorbeeld (zoekwoord "Vista") is een hele grote reeks afbeeldingen/screens/plaatjes te vinden van Windows Vista. Tja, en geluiden, ik denk dat je daarmee opstart/afsluit, foutmeldingen, en dat soort geluiden bedoeld. Microsoft kennende neem ik aan dat die geluiden niet zomaar gepubliceerd mogen worden. Dat zal ook de reden zijn dat ze erg moeilijk te vinden zijn...

Wil je een signature aanvragen met bijvoorbeeld het thema: Vista, kan je natuurlijk wel hier terecht. Daarvoor zal je wel eerst bovenstaande lijstje in moeten vullen en per pb naar mij of .Levi. moet sturen. Wij passen dan je startpost aan en heropenen het topic weer zodat je aanvraag door kan gaan. Tot die tijd zal het topic gesloten zijn.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...