haassie Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Hallo. Ik heb een speedometer gedownload, maar hij werkt niet. In de Readme staat dit : Als ik dat doe doet de speedometer het gewoon niet. Wie kan mij verder helpen? Ik heb al Versie 1.0! GTA: San Andreas Speedometer Mod ================================ VERSION 1.0 BETA ---------------- by spookie, 21st June 2005 Usage: ------ 1. Execute SASpeedo.exe. 2. Choose your settings. 3. Click "Load Mod". Credits: -------- Coded by spookie Thanks to EliCZ for EliRT! Notes: ------ This mod is exclusive to GTANet (www.gtanet.com), but feel free to link to this mod via GTAGarage. Bewerkt: 4 november 2007 door haassie Reageren
K.O. Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Wat werkt er niet? Werkt alleen de speedometer niet? Of start ie heel GTA niet eens op? Reageren
haassie Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Wat werkt er niet? Werkt alleen de speedometer niet? Of start ie heel GTA niet eens op? Alleen de speedometer. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 ik kreeg ook aleen mar crashes Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Het staat in de readme. 'Execute SASpeedo.exe' betekent dat je het bestandje 'SASpeedo.exe' moet openen, dit zal waarschijnlijk in de map van de mod zitten. Klik het dus gewoon aan, kies de settings die je wilt hebben. Klik daarna op 'Load mod'. Dan zou het moeten werken. Reageren
ikt Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) Ik heb een Speedometer gevonden, en die werkt op een veel makkelijkere wijze, gewoon 3 bestanden toevoegen, en 1 map. Maar ik upload hem later wel, het echte topic staat in een forum waar hacks voor MP games enz. gecreeerd en gepubliceerd worden . En ik moet de maker nog toestemming vragen. (De speedo is geen hack/onderdeel ervan, en de de 3 bestanden daarvan ook niet, dat zijn gewoon ASI loaders.) Bewerkt: 8 november 2007 door ikt Reageren
serpent960 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 heb een vraagje over die speedometer mod. ik heb die mod gedownload maar moet ik hem gewoon in de map gta san andreas zetten of weer een map daarin? Reageren
K.O. Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Gewoon los in de GTA San Andreas map. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.