Jump to content

Hoer op laten stappen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik weet hoe je een hoer in je auto laat stappen, maar weet iemand hoe je een hoer achter op de motor laat stappen? :D

Geplaatst:

Het is inderdaad alleen mogelijk ze in een auto te laten stappen, en niet eens alle auto's. (Overheidsvoertuigen worden meestal geweerd, omdat het illegaal is :puh:) Het feit dat ze niet bij je achterop de motor stapt is alleen maar omdat je zo geen "sex" kan hebben, waar het er uiteindelijk toch om draait als ze bij je instapt ;)

Geplaatst:

Je kan wel met haar naar je huis rijden, maar je kan niet samen met haa rje huis binnen. Als jij uitstapt zal zij dat ook doen en gewoon weer lekker rond gaan lopen.

Geplaatst: (bewerkt)

Alle hoeren willen alleen seks in een auto.

Dus niet fietsen, motors en boten.

Ze willen een beurt hebben om geld te verdienen in een auto.

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

Zeker wel! In een Feltzer (of zoiets) kan dat zeker! Dat is de auto met het meeste Sex Appeal. De Feltzer is een cabrio, en die had geen dak (ook geen softtop) toen ik de vraag kreeg 'Want a good time, honey?'. En aangezien ik geld nodig had en de Pimping missies voltooid had...

Geplaatst:
Zeker wel! In een Feltzer (of zoiets) kan dat zeker! Dat is de auto met het meeste Sex Appeal. De Feltzer is een cabrio, en die had geen dak (ook geen softtop) toen ik de vraag kreeg 'Want a good time, honey?'. En aangezien ik geld nodig had en de Pimping missies voltooid had...

Ohw, okay sorry voor de foute informatie :7

Het lijkt me vrij logisch dat je een prostituee alleen in een auto kunt vervoeren.

Anders lijkt het me vrijwel moeilijk om sex te hebben op een motor of een ander voertuig. ^_^

Misschien bestaat er een mod voor sex op een motor te hebben. :?

Maar dan lijkt het mij dat je alleen het geluid hoord en verder niks doet..

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Het lijkt me vrij logisch dat je een prostituee alleen in een auto kunt vervoeren.

Anders lijkt het me vrijwel moeilijk om sex te hebben op een motor of een ander voertuig. ^_^

Misschien bestaat er een mod voor sex op een motor te hebben. :?

Maar dan lijkt het mij dat je alleen het geluid hoord en verder niks doet..

na lang zoeken ben ik er toch erachter gekomen dat dit ook niet te modden is :N

dus als je wil neuken moet je het maar in een auto doen :puh:

<<<<was wat grof volgens mij>>>>

Bewerkt: door fiegel5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...