Gangsta Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Hallo, Ik heb GTA SA ongeveer 3 weken (minder zelfs). Wanneer in San Fiero, Ammunation binnen ga en op het rooie marker sta, sluit San Andreas zich automatisch af. Dit gebeurde na de missie: Dang Na Thang of dergelijke. Ik heb het geprobeerd met een andere savegame, en toen lukte het wel. GTA sluit zich automatisch af en ik zie deze melding: ''er is een fout opgetreden bij gta_sa.exe en moet worden afgesloten. OMG ik baal daarvan. Illegale CD? - Absoluut niet! Cheats gebruikt - Nope Please.. Wat kan ik hieraan doen.... :N Edit: Zal ik proberen gta_sa.set te verwijderen? Bewerkt: 4 november 2007 door Gangsta Reageren
metal2you Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik weet niet wat het probleem is maar verwijder nooit wat zonder dat je er verstand van heb! DUS VERWIJDER NIKS VOOR PROFS IETS ZEGGEN! Greetz Metal Reageren
Gangsta Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik weet niet wat het probleem is maar verwijder nooit wat zonder dat je er verstand van heb!DUS VERWIJDER NIKS VOOR PROFS IETS ZEGGEN! Greetz Metal Ik heb het verwijdert en het werkte.. Problem Solved. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Ik weet niet wat het probleem is maar verwijder nooit wat zonder dat je er verstand van heb!DUS VERWIJDER NIKS VOOR PROFS IETS ZEGGEN! Greetz Metal Het bestandje Gta_sa.set is geheel ongevaarlijk, en bevat alleen de bestandjes en instellingen die je in je spel tot nog toe hebt gebruikt. Die kun je dus gewoon verwijderen, waarschijnlijk is het probleem dan verholpen. Edit: ^ Mooi zo Bewerkt: 4 november 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Gangsta Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Snik, het werkt weer niet! Weet iemand wat ik kan doen? (weer sluit SA zich af: rapport verzenden, niet verzenden, fout opgetreden in gta_sa.exe) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Het is handig als je wat meer specs van je PC geeft, meld in ieder geval even je besturingssysteem en controleer >hier< even of je PC verder aan de systeemeisen voldoet. Reageren
Gangsta Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Het is handig als je wat meer specs van je PC geeft, meld in ieder geval even je besturingssysteem en controleer >hier< even of je PC verder aan de systeemeisen voldoet. Probleem is wéér voor de 2e keer opgelost. Ik heb SA gewoon opnieuw geïnstalleert. Toch vind ik het heel erg raar hoe dit kan gebeuren. CD bevat geen krasjes, ik heb hem minder dan 4 weken... Maarja hier toch mijn specs: Windows XP 1,8 GHz 1024 MB RAM nVidia Geforce 6150 256 MB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.