Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

:cya: weet iemand hoe ik gta3 bij sanandreas kan krijgen ik heb ergens gehord dat je zeg maar de ontzichtbare muur kan vergroten want het is toch zo dat als je de muur groter maakt dat je meer grote kwaa files kan plaatsen

als iemand me het kan uitleggen bedankt :tu::tu::Y:eten:

Bewerkt: door anton
Geplaatst:
:cya: weet iemand hoe ik gta3 bij sanandreas kan vergroten ik heb ergens gehord dat je zeg maar de ontzichtbare muur kan vergroten want het is toch zo dat als je de muur groter maakt dat je meer grote kwaa files kan plaatsen

als iemand me het kan uitleggen bedankt :tu::tu::Y:eten:

Als je die ''onzichtbare muur'' laat verwdijnen of weghalen kom je in een groot stuk unsolid gedeelte. Je kan dus alleen in de buurt van Saint's Marks Bistro lopen anders val je door de grond en kun je je savegame weer opnieuw laden. Als je grag naar Liberty City wil raad ik je aan dit filmpje eens te bekijken :Y .

Geplaatst:

nee maar volgens mij kan liberty city erbij maar wat er zeker bj kan is vice city

ik wil echt dat je erheen kan zwemen of met een boot of met vliegtuig als iemand me met mijn vraag kan helpen bedankt :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...