Jump to content

GTA SA Liberty City

Recommended Posts

Geplaatst:

Eej,

Ik zag het filmpje van Lantzy over dat je in Liberty City kan komen. Ik heb niet zin om die hele lange weg van 20 minuten te nemen. Dus zou iemand mij willen zeggen welke trainer ik ervoor moet gebruiken. Mocht het met een teleporter zijn ook graag de coördinaten.

Alvast bedankt ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Eej,

Ik zag het filmpje van Lantzy over dat je in Liberty City kan komen. Ik heb niet zin om die hele lange weg van 20 minuten te nemen. Dus zou iemand mij willen zeggen welke trainer ik ervoor moet gebruiken. Mocht het met een teleporter zijn ook graag de coördinaten.

Alvast bedankt ;)

Je kan de GTASA Crazy trainer +151 gebruiken. Hier zit een teleport functie op en is hier te vinden. Als je dan naar Liberty City wilt moet je eerst in hemel E komen, want als je via een andere hemel teleport val je in een zwarte leegte. Je kan hemel E in via SubUrban en Caligula's Palace binnen te gaan. Als je daar binnen bent moet je op ALT+TAB doen en dan met de trainer de coördinaten in te vullen van Librty City, die vind je op deze. Als je het nog niet echt snapt moet je het zeggen :cya:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

De San Andreas Place Manager is hier ook geschikt voor en te downloaden op deze site in de downloadsectie, >klik hier< om er direct een kijkje te nemen. Interieurs met hun coordinaten kan je allemaal op WikiGTA terug vinden >klik hier< voor een map met alle interieurs, van daar kan je wel vinden wat je zoekt. Succes ^_^

Geplaatst:
Het is gelukt bedankt, maar kan je ook nog in Saint Mark's Bistro?

Probeer eens over de muur achter Saint Mark's Bistro te springen. In de missie eindig je hier, dus misschien kan je nog via die duer naar binnen gaan :)

Geplaatst:

Ja :Y Maar een jetpack helpt niet, omdat je te hoog zit in die hemel. Wat wel helpt, is de cheat KANGAROO. Hierdoor kun je heel hoog springen. Zorg wel dat je max health hebt (dit krijg je door de Ambulance missies te doen). Loop voor Saint Mark's Bistro de trappen op. Helemaal bovenaan moet je over Saint Mark's Bistro springen. Je zult de val net overleven als je max health hebt. Je kunt het weer herstellen met de cheat HESOYAM. Je zult landen op het binnenplaatsje achter. Daar kun je door de deaur naar binnen.

Ook kun je vanaf de parkeerplaats in het steegje aan de andere kant springen (ook met KANGAROO), maar dit is erg riskant.

Wat je ook kan doen is vlak voor de op één na bovenste ruit gaan staan (op het balkonnetje), en dan de SA place manager openen, en ongeveer 2 coördinaten meer invullen (als je eerst op 'add place' en 'insert current location' geklikt hebt).

Wat trouwens ook handig is:

een mod waardoor er een marker naar LC is vanaf LSX: klik

Geplaatst:
Ja :Y Maar een jetpack helpt niet, omdat je te hoog zit in die hemel. Wat wel helpt, is de cheat KANGAROO. Hierdoor kun je heel hoog springen. Zorg wel dat je max health hebt (dit krijg je door de Ambulance missies te doen). Loop voor Saint Mark's Bistro de trappen op. Helemaal bovenaan moet je over Saint Mark's Bistro springen. Je zult de val net overleven als je max health hebt. Je kunt het weer herstellen met de cheat HESOYAM. Je zult landen op het binnenplaatsje achter. Daar kun je door de deaur naar binnen.

Ook kun je vanaf de parkeerplaats in het steegje aan de andere kant springen (ook met KANGAROO), maar dit is erg riskant.

Wat je ook kan doen is vlak voor de op één na bovenste ruit gaan staan (op het balkonnetje), en dan de SA place manager openen, en ongeveer 2 coördinaten meer invullen (als je eerst op 'add place' en 'insert current location' geklikt hebt).

Wat trouwens ook handig is:

een mod waardoor er een marker naar LC is vanaf LSX: klik

Eej,

Bedankt ik heb alleen steeds bij Gtagarage als ik op een download klik dat ik een wit scherm krijg waarin staat ''403-forbidden''

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...