Capodaano Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Hee na de missie Doberman had ik al automatisch een hele boel gebieden veroverd plus alles in de buurt bij die auto tune shop die niet speciaal voor lowriders is glitch? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Hee na de missie Doberman had ik al automatisch een hele boel gebieden veroverd plus alles in de buurt bij die auto tune shop die niet speciaal voor lowriders isglitch? In deze missie ga je leren gebieden over te nemen. Rockstar heeft het zo geprogrammerd dat je na deze missie een aantal hoods krijgt. Rond Transfender komen dus veel gebieden. Dit is dus geen glitch Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Standaard begin je dacht ik met 13 gebieden, dit staat ook al bij de Stats > Gangs voordat je de missie Doberman speelt. Dus geen glitch of bug, nadat je via Las Venturas en Madd Dogg's Mansion weer terug komt in LS moet je wel helemaal van vooraf aan beginnen, deels worden in missies dan territoria veroverd, de eerste twee in de missie Home Coming, dan nemen jullie de Grove weer in bezit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.