Jump to content

The Orange Box voor de PS3 release

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb op meerdere sites gezien dat hij rond sinterklaas uit zou komen, maar nu zie ik opeen op IGN staan dat hij op 16 november uitkomt in de UK. http://ps3.ign.com/index/release.html?cons....game.locale=uk

weet iemand nou precies wanneer hij uitkomt?

Ik heb ook nog even voor je gezocht op internet, maar een echte duidelijke datum kom ik ook niet tegen. Ik weet wel (althans, ik las het) dat er op de Games Convention in Leipzig een data is vastgesteld in oktober (360, PC). De PS3 versie zou enkele weken later komen, maar ik kan je helaas geen exacte datum geven (als die überhaupt gegeven is). Een echt duidelijk antwoord krijg je waarschijnlijk wel van de uitgever, misschien is er een mogelijkheid om ze een mailtje te sturen? :)

Geplaatst:

Ik kom als datum 15 november tegen, die heb ik gevonden op InsideGamer, en ik ben van mening dat die site toch wel aardig betrouwbaar is. Dus wat dat betreft denk ik dat je wel goed zat met je 16 november, alleen is het volgens IG een dagje eerder. Als je het echt helemaal zeker wilt weten, kun je inderdaad zoals -Matthijs- zegt het beste een mailtje naar de uitgever sturen.

Geplaatst:
Ik kom als datum 15 november tegen, die heb ik gevonden op InsideGamer, en ik ben van mening dat die site toch wel aardig betrouwbaar is. Dus wat dat betreft denk ik dat je wel goed zat met je 16 november, alleen is het volgens IG een dagje eerder. Als je het echt helemaal zeker wilt weten, kun je inderdaad zoals -Matthijs- zegt het beste een mailtje naar de uitgever sturen.
op dixons staat dat hij geleverd kan worden op 22 november, heb ik net gezien, dus ik hoop dat dat de datum is dat hij uitkomt. alhoewel, ik hoop dat hij iets later uitkomt, kan ik eerst assassin's creed helemaal doodspelen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...