GTA@SA Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Ik zou de PSP wel willen. :lol: Reageren
Sasuke Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Ik zou de PSP wel willen. :lol: Welke Playstation freak nou niet ? Ik zou graag de DS willen :-) Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 DS zuigt , wat moet je ingodsnaam met 2 kleine kl*te schermpies ? en ngo steeds cassets , wanneer komen er eens fatsoenlijke spellen erop eigenlijk ? Freek Reageren
Sasuke Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 DS zuigt , wat moet je ingodsnaam met 2 kleine kl*te schermpies ? en ngo steeds cassets , wanneer komen er eens fatsoenlijke spellen erop eigenlijk ?Freek DS heeft veel functie's. Touchscreen b.v ! Vind ik wel mooi om te zien, en lijkt me zéér lachen om te doen met zo'n dingetje... B) Reageren
Timovich Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Allemaal ontopic please want ik heb info nodig en ik hoef nu niet te weten wie 'm wilt of niet wilt! @Sommige.. Je kunt 'm bestellen in japan dan heb je 'm binnen een paar dagen Maar ik koop 'm denk ik liever in Nederland Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Ja anders zit je met het verschil in regio , japan is NTSC en Europa is PAL , en alle spellen die je hier koopt zijn PAL en passen niet op NTSC Freek Reageren
Timovich Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Ja anders zit je met het verschil in regio , japan is NTSC en Europa is PAL , en alle spellen die je hier koopt zijn PAL en passen niet op NTSCFreek Ooit gehoord van regiovrij Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 ja , maar issie uberhaubt dan regiovrij ? Freek Reageren
Timovich Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 ja , maar issie uberhaubt dan regiovrij ?Freek Als je 'm op een NL site uit japan inporteerd als het goed is wel ja Reageren
zupadomien Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 maar kent er iemand een site eh om de psp te bestellen in japan zo een nederlandse ofzo dat die pal heeft ofzoits :lol: Reageren
Timovich Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Nee, Het is toch illegaal dus denk niet dat je makkelijk er 1 kan vinden Reageren
killerbee Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 ik wil ook wel een psp een psp is regiovrij ongeacht waar je hem ook koopt Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 k dan , waarom hebben PS2 dan pal en ntsc spelle ? Freek Reageren
arnie Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Ik wil ook een psp, ik vind hem zo veel neiger dan de ds. Ik ga hem direct kope als hij uit is Bewerkt: 10 januari 2005 door arnie Reageren
zupadomien Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 yuwww, als ik een psp op ebay ofzo bestel eh kan ik dan hier games kopen endan ook daarop spelen??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.