UlimateGTAFAN Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Ik ben bij de missie vertical bird en kan geen sneheid maken met een hydra Wie kan me hierbij helpen? Reageren
Donwell Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 De hydra is inderdaad een lastig voertuig waar wel vaker problemen mee zijn. Het probleem ligt bij de stuwraketten die onder het vliegtuig bevestigd zijn. Deze zijn te draaien met de toetsen NUM8 en NUM2. Deze toetsen bevinden zich op het Numpad, rechts van je toetsenbord. Met de NUM8 zet je de stuwraketten zó, dat je vooruit gaat bewegen. Met NUM2 zet je ze weer naar beneden waardoor je weer in een 'helikopterstand' kunt staan. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 WikiGTA is je steun en toeverlaat: >klik hier< Succes Reageren
UlimateGTAFAN Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2007 De hydra is inderdaad een lastig voertuig waar wel vaker problemen mee zijn. Het probleem ligt bij de stuwraketten die onder het vliegtuig bevestigd zijn. Deze zijn te draaien met de toetsen NUM8 en NUM2. Deze toetsen bevinden zich op het Numpad, rechts van je toetsenbord. Met de NUM8 zet je de stuwraketten zó, dat je vooruit gaat bewegen. Met NUM2 zet je ze weer naar beneden waardoor je weer in een 'helikopterstand' kunt staan. Ok thnx ik zou het nu proberen Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Doe eerst met NUM8 de stuwrakketten omhoog. Dan opstijgen, wielen in met de toets 2 (niet NUM2) en dan vliegen. Als je boven Area69 vliegt druk dan op ctrl om rakketaflijdende bommetje te gooien. Op linkermuisknop kan je schieten met rakketten Reageren
UlimateGTAFAN Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2007 En hoe kan je met een hydra remmen? of achteruit gaan? Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 En hoe kan je met een hydra remmen? of achteruit gaan? Als je NUM8 hebt in gedrukt en je staat op de grond dan kan je met de S achteruit. Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Misschien kun je eerst op wikigta kijken bij controls en als je dan er niet uitkomt dan kun je er wel een topic over maken >>> Door _KoE_Mzungu: Laat in het vervolg je moderator gedrag aub weg, ik en mijn collega's zijn mans genoeg om daar zelf over te oordelen. <<< Reageren
Donwell Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Met de NUM2 toets kun je dus weer zorgen dat je snelheid mindert. Doe dit eerst. Dan beweeg je met de toetsen Q en E naar de gewenste richting. Met de pijltjestoetsen beweeg je voor of achteruit. Met S daal je langzaam, en dan is het nog een kwestie van goed landen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.