Jump to content

gebieden


kevin schilder

Recommended Posts

Hallo ik had een vraag, GTA IV heeft 5 gebieden (eilanden) die gebieden waren in de vorige GTA,s pas beschikbaar

als je bepaalde missies had uitgespeeld, Maar zou het niet zo zijn met GTA IV die alles realistisch heeft

(autos personages enzovoort) dat ze ook de stad realistischer hebben gemaakt en die 5 gebieden meteen open

hebben of zou je dan weer missies moeten doen.

Nou ik hoor het wel :cya:

Bewerkt: door kevin schilder
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niks van dat IV uit 5 gebieden bestaat. Klopt dat of is dat maar een beetje gegis??

Ja de 5 boroughs, weet je wel, die manhattan en new jersey representeren in gta iv.

En of je gebieden vrij moet spelen of niet is rockstar dus nog aan het overwegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuker zijn als de gebieden afgesloten zouden blijven want dan blijft de spanning en de nieuwsgierigheid wat langer, maar het is natuurlijk veel realistiser als alle gebieden vanaf het begin vrij zouden zijn. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuker zijn als de gebieden afgesloten zouden blijven want dan blijft de spanning en de nieuwsgierigheid wat langer, maar het is natuurlijk veel realistiser als alle gebieden vanaf het begin vrij zouden zijn. :Y

klopt, dan is er altijd iets nieuws te ontdekken. Alhoewel ze ook zo veel dingen in het spel kunnen maken dat er altijd wat nieuws is, dat hoop ik wel, gewoon verbouwingen aan gebouwen en zo

Link to comment
Delen op andere websites

als ze gebieden niet gelijk op geven moeten ze daar wel een realistische reden voor hebben niet zoals in VC dat de bruggen niet open zijn wegens een orkaan, en dan op het laaste moment afwijkt.

of als ze er een die smoes van die orkaan moeten ze vind ik wel voor zorgen dat hij komt,

anders zou het wel mooi zijn in new orleans (bijv.) dat die orkaan door een iemand zo komen ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het in het begin dicht is, anders leer ik de weg nooit ergens kennen :7

Ja, ik geloof dat Rockstar dat expres doet dat je het beetje voor beetje leert kennen maar ik wil dat alles open is. Dan kan ik ook met taxi missies de stad goed leren kennen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuker zijn als de gebieden afgesloten zouden blijven want dan blijft de spanning en de nieuwsgierigheid wat langer, maar het is natuurlijk veel realistiser als alle gebieden vanaf het begin vrij zouden zijn. :Y

klopt, dan is er altijd iets nieuws te ontdekken. Alhoewel ze ook zo veel dingen in het spel kunnen maken dat er altijd wat nieuws is, dat hoop ik wel, gewoon verbouwingen aan gebouwen en zo

klopt, zal vet zijn als er gewoon compleet nieuwe gebouwen komen, of dat er een voetbalveld ofzo komt en een skatebaan ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuker zijn als de gebieden afgesloten zouden blijven want dan blijft de spanning en de nieuwsgierigheid wat langer, maar het is natuurlijk veel realistiser als alle gebieden vanaf het begin vrij zouden zijn. :Y

klopt, dan is er altijd iets nieuws te ontdekken. Alhoewel ze ook zo veel dingen in het spel kunnen maken dat er altijd wat nieuws is, dat hoop ik wel, gewoon verbouwingen aan gebouwen en zo

klopt, zal vet zijn als er gewoon compleet nieuwe gebouwen komen, of dat er een voetbalveld ofzo komt en een skatebaan ofzo

living environment :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je meteen alles kunt bereiken, aangezien dat in het echt ook zo is als je midden in een grote stad neergezet wordt. Dus in het begin zul je wel moeite hebben met de weg kennen en sommige stukken de weg nooit weten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...