Jump to content

gebieden


kevin schilder

Recommended Posts

Er stond toch ergens in een gameblad dat bijna elke auto een gps systeem heeft of ben ik nou fout? Want het speelt zich in 2007 af.

dat klopt,je zal alles op adres kunnen intikken en er zo makkelijk naar toe kunt rijden :puh: en als je op start duwt krijg je allicht een map (zoals altijd bij GTA) en kan je je daar ook mee orienteren dus zo makkelijk zal je niet verloren rijden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er stond toch ergens in een gameblad dat bijna elke auto een gps systeem heeft of ben ik nou fout? Want het speelt zich in 2007 af.

dat klopt,je zal alles op adres kunnen intikken en er zo makkelijk naar toe kunt rijden :puh: en als je op start duwt krijg je allicht een map (zoals altijd bij GTA) en kan je je daar ook mee orienteren dus zo makkelijk zal je niet verloren rijden :)

En op dat gps systeem staat ook de kortste route naar een missie.

Link to comment
Delen op andere websites

rockstar overweegt om de hele stad vanaf het begin vrij te geven

Dat is niet zo gaaf, tis juist wel grappig als je dingen moet unlocken als je hoger opkomt.

Maar ze moeten het wel anders doen dan bij SA, want als je daar ging zwemmen naar een gebied waar je eigenlijk nog niet mocht komen.. dan had je gelijk 4 ster achter je aan en was je in no-time dood :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk hoop dat alle gebieden open zijn maar dat heeft niet zo'n nut. Ik denk dat je in het begin dicht in de buurt blijft waar je begint, anders raak je de weg kwijt. IV is kleiner dan SA maar het is een grote stad en daar verdwaald je makkelijker dan op het platteland.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat alles open is maar dat je missies in 1 wijk/deel van de stad krijgt

Ja zoiets. Dat je in het begin alleen maar missies krijgt in een wijk zodat je niet overal gaat rondverdwalen. Dan krijg je wat later wat verassingen dan dat je gelijk alles hebt gezien

Link to comment
Delen op andere websites

Er stond toch ergens in een gameblad dat bijna elke auto een gps systeem heeft of ben ik nou fout? Want het speelt zich in 2007 af.

Dat klopt. Als je ergens naar toe rijdt dan kun je een eindpunt invoeren en dan rij je ergewoon heen. Misschien is het hetzelfde als Saints Row. Dat je niet alleen je eindpunt maar ook de mooiste, snelste of korste route rijdt

Link to comment
Delen op andere websites

Er stond toch ergens in een gameblad dat bijna elke auto een gps systeem heeft of ben ik nou fout? Want het speelt zich in 2007 af.

Dat klopt. Als je ergens naar toe rijdt dan kun je een eindpunt invoeren en dan rij je er gewoon heen. Misschien is het hetzelfde als Saints Row. Dat je niet alleen je eindpunt maar ook de mooiste, snelste of korste route rijdt

Ja, ik geloof dat dat ergens stond dat je de snelste en kortste route op de map of hud kreeg aangewezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er stond toch ergens in een gameblad dat bijna elke auto een gps systeem heeft of ben ik nou fout? Want het speelt zich in 2007 af.

Dat klopt. Als je ergens naar toe rijdt dan kun je een eindpunt invoeren en dan rij je er gewoon heen. Misschien is het hetzelfde als Saints Row. Dat je niet alleen je eindpunt maar ook de mooiste, snelste of korste route rijdt

Ja, ik geloof dat dat ergens stond dat je de snelste en kortste route op de map of hud kreeg aangewezen.

Ja als je je bestemming ingeeft, verschijnt er een gele lijn op de map wat de snelste route is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap echt niet wat mensen zien in alle gebieden meteen open. Ten eerste ga je dan niet meteen missie's doen maar constant door de hele stad touren (en ik denk dat je daar niet snel op uitgekeken bent). Ten tweede leer je het gebied niet goed kennen. Bij GTA heb je altijd steegjes, daken en voetuigen die je niet meteen vindt. Tenzij je langere tijd op één gebied moet concentreren.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuker zijn als de gebieden afgesloten zouden blijven want dan blijft de spanning en de nieuwsgierigheid wat langer, maar het is natuurlijk veel realistiser als alle gebieden vanaf het begin vrij zouden zijn. :Y

klopt, dan is er altijd iets nieuws te ontdekken. Alhoewel ze ook zo veel dingen in het spel kunnen maken dat er altijd wat nieuws is, dat hoop ik wel, gewoon verbouwingen aan gebouwen en zo

klopt, zal vet zijn als er gewoon compleet nieuwe gebouwen komen, of dat er een voetbalveld ofzo komt en een skatebaan ofzo

ik denk zelf dat dit niet is,want het is nogal vreemd dat het spel zich zelf aanpast dus nieuwe gebouwen maakt.

zou het niet gek zijn denk je. dat er ineens weer een theater staat :N

niet dus, ik ben bang jongens dat dit niet gaat gebeuren en het is moelijk te monteren in het spel :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...