T-Designz Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) Zoals de titel luidt : Ik zoek een server hosting en een paar active mensen die admin willen worden. Graag waar je met pay pal kan betalen. En ik zoek mensen die admin willen worden. PM als je admin wil worden en post als je een hosting weet Het is btw voor MTA : SA Bewerkt: 5 november 2007 door T-Designz Reageren
T-Designz Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Sorry voor DP maar volgensmij heb ik al een hosting gevonden. Nu nog de admins ... >>> Door RTS: Geen wervingsactie a.u.b.<<< Reageren
Argon Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Sorry voor DP maar volgensmij heb ik al een hosting gevonden.Nu nog de admins ... www.gservers.com, misschien dat die goedkoper uitkomt. Dit is volgens mij een van de bekendste hosts voor MTA. Tevens zou ik je niet aanraden om hier admins te sprokelen. Je kijkt beter naar mensen die vaak in je server komen en je het waard lijken om de taak van admin te vervullen en die daar ook de mogelijkheid toe hebben (een beetje vriendelijk zijn, niet noob doen, onjuist handelen ten opzichte van anderen,...) als je nu hier iemand admin maakt kan het evengoed iemand zijn die nooit op je server komt of er geen zak voor doed en zijn passwoord aan iedereen verteld. Reageren
T-Designz Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) Sorry voor DP maar volgensmij heb ik al een hosting gevonden.Nu nog de admins ... www.gservers.com, misschien dat die goedkoper uitkomt. Dit is volgens mij een van de bekendste hosts voor MTA. Tevens zou ik je niet aanraden om hier admins te sprokelen. Je kijkt beter naar mensen die vaak in je server komen en je het waard lijken om de taak van admin te vervullen en die daar ook de mogelijkheid toe hebben (een beetje vriendelijk zijn, niet noob doen, onjuist handelen ten opzichte van anderen,...) als je nu hier iemand admin maakt kan het evengoed iemand zijn die nooit op je server komt of er geen zak voor doed en zijn passwoord aan iedereen verteld. Ty voor de site. maar hij komt bij gamco uit. En je hebt wel gelijk met dat. Ik zal liever iemand die vaak in de server komt admin maken tyvm EDIT : ik heb het het is .nl toch ? Bewerkt: 7 november 2007 door T-Designz Reageren
Argon Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ja inderdaad stomme fout van me Ik was vergeten de link te checken wat ik normaal wel doe Maar je hebt het toch gevonden. Trouwens nog een kleine "tip" je kan ook via de remote admin je server in de gaten houden op mensen die schelden etc. En daar kan je ook bannen, kicken, ... dus dat is misschien ook handig als je weinig admins hebt. Reageren
T-Designz Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ja inderdaad stomme fout van me Ik was vergeten de link te checken wat ik normaal wel doe Maar je hebt het toch gevonden. Trouwens nog een kleine "tip" je kan ook via de remote admin je server in de gaten houden op mensen die schelden etc. En daar kan je ook bannen, kicken, ... dus dat is misschien ook handig als je weinig admins hebt. Lol ik zie dat je in UG zit. Die server is wel leuk. Maar heb ik een speciale script nodig voor die commands enzo en voor stats? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.