Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: signature

Stijl: modern

Grootte: 375x135

Afbeelding: klik

Tekst: Wanna91

Rand: rood

Kleuren: doe maar iets wat mooi word

Render (optioneel): /

Extra (optioneel): goodluck

groetjes Duy.

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Ik heb net je topic gesloten i.v.m een foute aanvraag. Ik zei:

Heb je het lijstje correct ingevuld, stuur deze dan op naar RonaldVC of mij. Wij zullen je lijstje in je post zetten en dit topic weer openen zodat de aanvraag verder kan gaan.

Waarom stuur je geen pb als ik dat zeg? Ik heb niet gezegt dat je een nieuw topic moest aanmaken... :{ Graag de volgende keer beter luisteren.

Bij Render kun je het best neerzetten

(Goku ssj4 of gohan ssj2,) of van naruto als het kan)

Onder render verstaan wij namelijk de afbeelding, plaatje, hetgeen wat in je handtekening moet komen te staan.

Onder Type verstaan wij Signature, wallpapers, avatars, banners etc.

Ik zie niet de punt afbeelding staan, als jij iemand duidelijk wil maken waar het op moet lijken dan geef je bij punt afbeelding een link naar de signature waar het ongeveer op moet lijken zoals je nu hebt maar dan het dan bij grootte staat. Met grootte bedoelen wij de maat van de signature. Bijvoorbeeld 500x150, 450x130.

Nogmaals lees de regels en verander deze dingen nog even.

Geplaatst: (bewerkt)

kben niet zo goed met forums sorry, voor de foutjes. hoe moet ik het naar jou toe sturen

>>> Door .Levi.: Je hebt nu al een topic gepost, verander je bericht maar. Zie mijn bericht wat je moet veranderen. Zie hier hoe je een pb moet verzenden naar iemand.<<<

en kben snap lengte niet. zo een lengte van die plaatjes.

>>> Door .Levi.: Niet meerdere keren achter elkaar posten. Je kunt de Bewerk knop onderaan je bericht gebruiken. Over de maten van de signatures. Druk op de signature met je rechtermuisknop en ga naar eigenschappen. Vanuit daar kun je de lengte en de breedte bekijken.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Ohja, je mag ook zelf een sig bedenke, die mooi uitstraalt. van DBZ of Naruto, of iets anders wat je kan maken dat mooi is.

Geplaatst:
Ohja, je mag ook zelf een sig bedenke, die mooi uitstraalt. van DBZ of Naruto, of iets anders wat je kan maken dat mooi is.

Je kan je posts bewerken met de 'edit' knop, zo hoef je niet te dubbelposten ;)

Maargoed, ik heb even een signature voor je gemaakt:

nrcopynu5.jpg

http://img488.imageshack.us/img488/9439/nrcopynu5.jpg

Veel plezier ermee :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...