Jump to content

wat is het gekste meest stommste dat je ooit meemaakte op gta

gtastunter

Recommended Posts

okej ik d8 laat ik eens een leuk amusant topic openen dus zoals de titel zegt wat is het gekste dat je ooit meemaakte in vice city (stories natuurlijk) bij mij zijn dat er 2

1.ik vlieg op mijn gemak met dat watervliegtuig rond wat gebeurt er ik stortte neer op een gebouw voor ik het wist zat ik in dat winkelcentrum MAAR er was daar niemand en geen deuren om in te gaan gwn nx en mijn vliegtuig hing vast in het plafond ^_^^_^

2.niet echt grappig maar echt cool ik wou die stunt bonus halen aan de baai met een cheetah ik nam een aanloop ik kom op de ramp en mijn auto shiet in de fik ik land en ontplof daag stunt bones :N:cry::N ach ja das dus pech op een glitchy manier

dag en ik chek deze topic af en toe dus dit wordt onderhouden veel plezier en die bonus.... met een pcj-600 lukt alles (altans voor mij ) :tu:

foto hierboven:runescape afbeeldingen ja ik speel runescape en nee deze tekening is niet van mij maar ik vindt em mooi en leuk om te delen

moderators aljeblieeft sluit dit niet dit kan nog een leuk topic worden toch _O_:cya:

EDIT:lol dubbeh eerste post op mijn eerste echte topic lol ty

>>> Door Dizzee: Overbodige afbeelding en link verwijderd.<<<

Bewerkt: door Dizzee
Delen op andere websites

Op een zonnige dag, rijd Dubbeh op zijn Streetfighter door Washington beach, zonder codes/misdaden, opeens 2 sterren politie :7

Dus ik gassen en vlieg over een schans, ja die bij die baai :Y , en die woute vliege zo ut water in XD(IN SLOW MOTION OFCOURSE!) en dat vond ik wel vet om te zien, zo'n dikke Streetfighter vliegt mooi slow-motion door de lucht en die woute maar in het water vliegen. XD

Delen op andere websites

Kon je geen link geven van het plaatje ofzow? want dit slaat ook nergens op... zet het anders in het Grapics forum ofzo :)

Maar okee:

Ik reed wat rond in een auto (gestolen) en een uur later reed ik er nog in :o wat ben ik zuinig zeg :)

toen ineensverscheen het poppetje van wie ik de auto gestolen had en rukte :D me uit de auto

ik o'jee o'jee en haalde hem er weer uit... dit lukte wel maar toen ik hem wou slaan sloeg ik door hem heen,

maar toen hij mij sloeg was ik in 1 klap dood (HALF ARMOUR EN FULL HEALTH)!!!

Buggie Buggie Buggie!!! :cya:

Delen op andere websites

Kon je geen link geven van het plaatje ofzow? want dit slaat ook nergens op... zet het anders in het Grapics forum ofzo :)

Maar okee:

Ik reed wat rond in een auto (gestolen) en een uur later reed ik er nog in :o wat ben ik zuinig zeg :)

toen ineensverscheen het poppetje van wie ik de auto gestolen had en rukte :D me uit de auto

ik o'jee o'jee en haalde hem er weer uit... dit lukte wel maar toen ik hem wou slaan sloeg ik door hem heen,

maar toen hij mij sloeg was ik in 1 klap dood (HALF ARMOUR EN FULL HEALTH)!!!

Buggie Buggie Buggie!!! :cya:

linkje komt eraan lol kijk effe bove enne das wel een hoop pech

Bewerkt: door gtastunter
Delen op andere websites

Ik zat zo een bussiness over te nemen die ene van de bikers vlakbij de dirttrack dus ik zit me te verschuilen in zo een loopgraaf terwijl de bikers op mij af komen en hun konden mij niet raken omdat ik in die loopgraaf zat maar ik bestookte hun met granaten en kogels enz was egt gaaf leek wel 2de wereldoorlog ^_^

dus ze zijn verslagen maar ik gooi perongeluk een granaat , maar in al mijn enthousiasme ren ik naar hun bussines om naar binnen te gaan... en dan sta ik opeens op mijn granaat :duh: dom dom dom ik had er heelemaal geen aandact meer aan geschonken dus ik vloog de lucht in en was wasted :N

Delen op andere websites

oja in zo een missie moest ik naar zo een roze marker racen maar opeens beukt zo een rival pizza gang :? auto tegen mij en zaten ze mij auto kapot te schieten ik was toen egt bijna in de marker nog maar 1 meter ofz maar het was te laat mijn auto ontplofte dat was flink balen :ch:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...