Jump to content

PS2 mods maken zijn mogelijk, gedeeltelijk

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik kom net tot de conclusie dat je met action replay max ook gta san andreas voor de ps2 kunt modden.

Want je kunt er met codes het spel wel mee veranderen.

Zoals bijv de hele stad vol water laten lopen, of al het water weg halen uit het spel.

Of je kunt bomen en planten en gras en zeesterren en waterplanten en stenen/rotsen op de weg plaatsen.

En nog veel meer van dit soort dingen waarmee je het spel kunt veranderen.

En het is 100% legaal. :dans:

Dus ik wil graag weten wat andere hier van vinden???

Hoort het ook bij modden of niet? :D

Want je kunt natuurlijk niet net als op de pc versie alles veranderen wat je maar wilt.

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:
Hallo,

Ik kom net tot de conclusie dat je met action replay max ook gta san andreas voor de ps2 kunt modden.

Want je kunt er met codes het spel wel mee veranderen.

Zoals bijv de hele stad vol water laten lopen, of al het water weg halen uit het spel.

Of je kunt bomen en planten en gras en zeesterren en waterplanten en stenen/rotsen op de weg plaatsen.

En nog veel meer van dit soort dingen waarmee je het spel kunt veranderen.

En het is 100% legaal. :dans:

Dus ik wil graag weten wat andere hier van vinden???

Hoort het ook bij modden of niet? :D

Want je kunt natuurlijk niet net als op de pc versie alles veranderen wat je maar wilt.

Ik vind het wel vet maar niet echt "modden". Want je veranderd iets d.m.v een code dus niet door een mod.

Maar ja dat is mijn mening :)

Geplaatst:

Ik vind het wel vet maar niet echt "modden". Want je veranderd iets d.m.v een code dus niet door een mod.

Maar ja dat is mijn mening :)

Ja oke maar je veranderd met de hot coffee mod ook alleen iets met een code :D

Geplaatst:
volgens mij bestaat dat niet of nou ik denk niet dat het mogenlijk is de cd kan beveiligd zijn

Waar heb je het precies over met de cd kan beveiligd zijn??? Je hoeft toch niks te branden ofzo??? :D

Geplaatst:

de bestanden op de cd zijn hardcoded daar kun je niets aan veranderen op PC gaat dit makkelijk doormiddel dat de bestanden op je PC staan bij je PS2 is dit niet het geval hij leest telkens van CD dus je zou al in je cd moeten gerkaen voor de bestanden te wijzigen als je al de juiste vind

dus logisch gezien is dit helaas niet mogelijk en geloof me ik heb het geprobeerd

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Geplaatst:

Volgens mij bedoel je gewoon de cheatdevice voor PSP. Dit is een externe savegame of PRX (hangt er vanaf welke verise je neemt) die geladen word als het spel start. Dit is een soort van trainer die de memory adressen van het LCS/VCS aanpast. Deze kan je vinden op deze website (Let op! Werkt aleen voor PSP).

Verdere discussies/sugesties over het laten ombouwen van een PS2/PSP of eender ander illigale praktijken graag niet meer posten.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

• 2 weken later...
Geplaatst:
Volgens mij bedoel je gewoon de cheatdevice voor PSP. Dit is een externe savegame of PRX (hangt er vanaf welke verise je neemt) die geladen word als het spel start. Dit is een soort van trainer die de memory adressen van het LCS/VCS aanpast. Deze kan je vinden op deze website (Let op! Werkt aleen voor PSP).

Verdere discussies/sugesties over het laten ombouwen van een PS2/PSP of eender ander illigale praktijken graag niet meer posten.

Vriendelijke groeten,

Nee ik bedoel gewoon een armax voor de ps2.... en niet PSP.

En aan Armax is niks illegaal hoor. :duh:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Vriendelijke groeten,

Nee ik bedoel gewoon een armax voor de ps2.... en niet PSP.

En aan Armax is niks illegaal hoor. :duh:

ARMAX action replay max is eigenlijk gwn een cheatdevice voor je Ps2 dat doet ie door middel van codes ^_^

>>> Door DaBeast: Is het nodig om een topic te bumpen na 3 maanden?<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...