gnome718 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2007 Hee, ik had een vraagje heeft iemand misschien een mod waarmee de geluiden van de auto,s wat aantrekkelijker worden, en lekker zwaar klinken??? Lijkt me echt lache!!! bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2007 Natuurlijk bestaat zoiets! Dat wil echter niet zeggen dat iedereen dat uit z'n hoofd weet. Gelukkig bestaan daarvoor Google en vele andere zoekmachines. Ook heeft elke site waar veel gta mods op verzameld worden wel een zoekfunctie. Tenslotte is er altijd nog het "Ik-zoek-een-mod"-topic in het modding gedeelte van dit forum. Misschien is het verstandig zelf ook eerst eens op onderzoek uit te gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.