tommu Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 hallo ik zoek de auto uranus maar ik kan em nergens vinden iemand enig idee?? Reageren
gtastunter Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 niet echt probeer eens de code voor sportwagens te doen op straat zo heb ik em al een paar keer gehadt de code weetikniet ik heb et op de ps2 maar ga op de site gamespot.com en dan cheats daar vindt je het indien nodig Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) natuurlijk kan je gewoon op wikigta kijken waar je dus een kaartje had kunnen vinden maar de uranus is pas beschikbaar na ziroin ofzoiets de lokatie kan je in Deze link vinden groetjes en plezier fiegel5 Bewerkt: 5 november 2007 door fiegel5 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) De Triads rijden in Uranusen rond, en zij zijn vooral te vinden in Chinatown, San Fierro Verder kun je hem nog hier vinden. Dit alleen na de missie Zeroing In. Hij wisselt af met andere auto's en hij kan op slot zitten. EDIT: euuh fiegel5 heeft de link al gegeven. Bewerkt: 5 november 2007 door MartyCeha Reageren
tommu Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2007 niet echt probeer eens de code voor sportwagens te doen op straat zo heb ik em al een paar keer gehadt de code weetikniet ik heb et op de ps2 maar ga op de site gamespot.com en dan cheats daar vindt je het indien nodig dankje ik zal het meteen proberen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.