Jump to content

Overzetten naar txd. bestand

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen , ik heb een carhartt trui gemaakt , en het lukt niet om hem naar een txd. bestand te zetten dus kan iemand het doen voor mij ?

Geplaatst:

Hoezo lukt het niet? Met het oog op de toekomst is het misschien verstandiger om het zelf te leren.

Kijk in de Master Tutorial List voor hoe dit moet. Ik zal snel even een vereenvoudigde weergave geven zodat je weet wat je te wachten staat:

1. Extract met IMGTool een bepaalde texture

2. Open deze met TXD Workshop en extract een bitmap

3. Open deze met Paint of beter en verander de afbeelding

4. Sla op

5. Importeer de bitmap in de texture

6. Sla op

7. Importeer de texture in de player.img

8. Rebuild Archive

Lukt het niet, laat dan zien wat er niet lukt, zodat mensen je kunnen helpen.

Wil het echt niet lukken, upload dan gewoon je bestand (als bijlage weetjewel) zodat iemand het voor je kan doen.

Geplaatst: (bewerkt)
Hoezo lukt het niet? Met het oog op de toekomst is het misschien verstandiger om het zelf te leren.

Kijk in de Master Tutorial List voor hoe dit moet. Ik zal snel even een vereenvoudigde weergave geven zodat je weet wat je te wachten staat:

1. Extract met IMGTool een bepaalde texture

2. Open deze met TXD Workshop en extract een bitmap

3. Open deze met Paint of beter en verander de afbeelding

4. Sla op

5. Importeer de bitmap in de texture

6. Sla op

7. Importeer de texture in de player.img

8. Rebuild Archive

Lukt het niet, laat dan zien wat er niet lukt, zodat mensen je kunnen helpen.

Wil het echt niet lukken, upload dan gewoon je bestand (als bijlage weetjewel) zodat iemand het voor je kan doen.

Hier is ie !! :tu: Sorry dat ik het moet zeggen maar van die TXD Workshop snap ik geen reet voor het te kunnen veranderen van file . IK heb bij import gedrukt en gekeken voor een bmp. file ervan te maken maar toen zat ik blok en wist ik niet meer voor verder te geraken .

hoodyagreen___goed_bewerkt__.rar

Bewerkt: door bruindebeer1
Geplaatst: (bewerkt)

Kijk het punt is dat TXD Workshop alleen maar .bmp, .png en .tga bestanden kan importeren. Jij hebt in Photoshop(?) je afbeelding opgeslagen als .psd bestand. TXD Workshop kan dit niet lezen dus is het slimmer om het bijvoorbeeld als .png bestand op te slaan. In Photoshop ga je (denk ik, ik heb zelf geen photoshop) naar Bestand > Opslaan als > Opslaan als type > selecteer in die lijst .png, .tga of desnoods .bmp > probeer het nog eens.

Oh en ik kan je niet helpen want ik heb geen Photoshop om het bestand te openen. Met paint kun je ook geen .psd bestanden openen.

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...