jesse_gtalover Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 weet iemand waar ik een mod kan vinden waardoor er snelwegen in Liberty City komen? Reageren
Tim14 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Volgens mij heb ik wel ooit zo'n mod gezien ja.. Aleen ik weet eigenlijk niet waarom je dat nodig hebt omdat Liberty city best klein is. Reageren
RTS Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Anders kijk je volgende keer even. Bestaat dus al. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=0&hl=snelwegen Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 (bewerkt) Anders kijk je volgende keer even. Bestaat dus al.http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=0&hl=snelwegen <_< dit is dus wel een beetje een onduidelijk forum... <_< en ik heb al op gtagames.nl gekeken bij GTA 3 > Mods, maar daar staat alleen maar mta voor gta 3! <_< helpt iemand me nou nog? <_< <_< Bewerkt: 9 januari 2005 door jesse_gtalover Reageren
RTS Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Dan moet je zoeken!!!!!!!! staat gewoon in de database http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=260 Reageren
GTA@SA Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 (bewerkt) Je kunt op GTAGames.nl kijken of op RECLAME bij de GTA 3 Afdeling bij de Mods kijken of die er staat. :lol: GTA@SA Bewerkt: 23 januari 2005 door Joriz Reageren
GTA@SA Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Of GTAGames.nl - Downloads Reageren
RTS Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Je kunt op GTAGames.nl kijken of op KNIP daar kun je gewoon kijken bij de GTA 3 Afdeling bij de Mods kijken of die er staat. :lol: GTA@SA Ik geef die link net van gtagames.nl en reclame is niet toegestaan voor andere gta site's. <_< Reageren
SWYV Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 ik had die van Xclusieve die gta site snelweg gedownloaden supergemakkelijk om te gebruiken en niet meer via bruggen maar jammer dat er geen andere auto's op de snelwegen bevatten in mod snelweg GTA III anders zou evenleuk als Tokyo Xtreme Racer Zero en GTA SA :lol: Reageren
jojogta3 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 ik heb die mod gezien vet man allen heb ik gta 3 op de ps2 Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) ik heb m ook gezien ja... de link week nie Bewerkt: 23 februari 2006 door plippop Reageren
VforV Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 ik heb m ook gezien ja... de link week nie 23 Jan 2005 ---> 20 Feb 2006 En let wat op het gebruik van smilies. Ik weet het, toen ik nieuw was lette ik ook niet echt op de datums en gebruikte ik ook overdreven veel smilies. Veel plezier op het forum. Reageren
Mark B. Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 @VforV, je mag best iemand anders helpen maar voeg dan ook wat toe aan het topic! Hier de link van de mod! Reageren
Dago58x Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 in wikigta staan er alle mod's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.