GT-Aap Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Ja, ik moest SA opnieuw installeren. Hij loopt aleen maar vast door mijn mods (Ze doen het wel). Maar, toen ik hem dus opnieuw ging installeren, liep de computer vast. Toen wilde ik hem weer deinstalleren, omdat hij nog niet helemaal klaar was met installeren Nu krijg ik twee foutmeldingen. Ik kan niet meer deinstalleren of spelen! Ik heb nu alle mappen verwijderd, maar dit lukt niet Nu kan ik hem dus niet meer deinstalleren. WAT NU???!!!! Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Mssn is je computer te vol ofzo. kijk eens even en gooi wat troep weg of heb je de mods nog? zo ja: ook weggooien of natuurlijk: Koop hem opnieuw! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Nu krijg ik twee foutmeldingen. Ik kan niet meer deinstalleren of spelen! Ik heb nu alle mappen verwijderd, maar dit lukt niet Nu kan ik hem dus niet meer deinstalleren. WAT NU???!!!! Als het goed is, moet er al een map aangemaakt van 'Rockstar Games'. Ik raad je aan deze te verwijderen met Regcleaner, een zeer handig en bovendien gratis programma waarmee je direct alles verwijderd. Selecteer alle dingen die met GTA San Andreas/Rockstar Games te maken hebben (met uitzondering van bijvoorbeeld Vice City, GTA III, etc.) en verwijder deze. Als alles verwijderd is, probeer je San Andreas nog eens weer te installeren. Veel succes! Reageren
T@rget Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Idd. wat Matthijs zegt. Omdat je PC vast liep tijdens het verwijderen heeft GTA zichzelf nog niet uit het register kunnen verwijderen. Wat betekend dat je PC denk dat GTA nog wel op je PC staat maar dat is dus niet zo. Kun je in der daad heel simpel met RegCleaner op lossen (Zie Matthijs's post voor link) En btw Dark_Zemy een nieuwe CD van GTA:SA Kopen is nog wel de domste oplossing die ik ooit heb gehoord Reageren
GT-Aap Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Hoe kan ik een bepaalde map scannen met RegCleaner? Want hij gaat meteen mijn hele computer scannen.... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Hoe kan ik een bepaalde map scannen met RegCleaner?Want hij gaat meteen mijn hele computer scannen.... Excusues, dat is een andere/verkeerde versie van Regcleaner. Je moet even deze downloaden. Na het downloaden en installeren moet je het programma even starten. Onder het tabblad 'software' verwijder je dan alle San Andreas gerelateerde mappen en data. Dit doe je door de betreffende map aan te vinken, en rechtsonder voor "remove selected" te klikken. Als alles goed gegaan is, moet hij verwijderd zijn en moet het ook weer mogelijk zijn GTA te installeren. Reageren
GT-Aap Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Excusues, dat is een andere/verkeerde versie van Regcleaner. Je moet even deze downloaden. Na het downloaden en installeren moet je het programma even starten. Onder het tabblad 'software' verwijder je dan alle San Andreas gerelateerde mappen en data. Dit doe je door de betreffende map aan te vinken, en rechtsonder voor "remove selected" te klikken. Als alles goed gegaan is, moet hij verwijderd zijn en moet het ook weer mogelijk zijn GTA te installeren.Helaas, ik kon maar 1 map verwijderen, en het werkt niet.Wat nu? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.