tjoef Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 HI Ik ben net opnieuw begonnen de storyline van gta:sa op de computer te spelen, maar telkens ik bij de missie kom waarbij we OG Loc moeten gaan halen, gaat het allemaal goed tot ik uiteindelijk bij gevangenis aankom en die cutscen begint te spelen. Dan stopt het spel en krijg ik het bericht dat GTA:SA .exe niet meer werkt Wat valt hier aan te doen??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Wat valt hier aan te doen??? Lastig probleem, want je weet niet waar het vandaan komt. Het kán veroorzaakt worden door mods, laat ik dat voorop stellen. Mocht je mods hebben geïnstalleerd, dan is het raadzaam ze weer te verwijderen. Het kan daarnaast ook een bug zijn (een onbedoelde fout). Bugs zijn over het algemeen niet echt op te lossen, je hebt eigenlijk enorm veel pech als je er last van hebt. Wat je sowieso altijd kan doen, is even het spel opnieuw installeren. Een simpele, doch zeer effectieve mogelijkheid. Heeft dat verder geen effect, dan zit er niets anders op dan de missie over te slaan. Dit kun je doen door een savegame te downloaden uit het V1 of V2 topic, afhankelijk van welke versie jij hebt. Reageren
tjoef Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Ik ben er vergeten bij te zetten dat ik net de n00bmode en een speed-o-meter had gedownload. Daar kan het dan idd aan liggen. Ik probeer morgen wel PS:Is er toevallig geen 100% savegame voor de N00bmode?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Ik ben er vergeten bij te zetten dat ik net de n00bmode en een speed-o-meter had gedownload. Daar kan het dan idd aan liggen. Ik probeer morgen welPS:Is er toevallig geen 100% savegame voor de N00bmode?? Ik weet van de n00bmode dat deze complicaties kan opleveren bij missies, sowieso bij de missie "Drive-By". Ben verder niet bekend met problemen bij de missie "OG Loc", maar de kans is natuurlijk grotendeels aanwezig dat het veroorzaakt wordt door de n00bmode. Er bestaat overigens wel een savegame voor de n00bmode, echter is deze enkel voor de n00bmode V2. Mocht je interesse hebben, hij is hier te downloaden. Reageren
tjoef Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) Ik weet van de n00bmode dat deze complicaties kan opleveren bij missies, sowieso bij de missie "Drive-By". Ben verder niet bekend met problemen bij de missie "OG Loc", maar de kans is natuurlijk grotendeels aanwezig dat het veroorzaakt wordt door de n00bmode. Er bestaat overigens wel een savegame voor de n00bmode, echter is deze enkel voor de n00bmode V2. Mocht je interesse hebben, hij is hier te downloaden. Eh.. ik weet niet meer welke versie ik heb van de n00bmode :$ Hoe kan ik dat achterhalen??? EDIT: laatmaar, ik weet het al. Maar als ik dat bestand wil downloaden krijg ik de melding 403-FORBIDDEN Wat moet ik hieraan doen?? Bewerkt: 6 november 2007 door tjoef Reageren
tjoef Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Kan er misschien iemand zijn 100% versie van de n00bmode even in dit topic plaatsen?? Of mag/gaat dat niet? EDIT: Srr voor de dubbelpost :$ EDIT2: Het werkt niet Ik krijg de melding dat ik biet de toestemming heb deze functie te gebruiken PS: Het is toch een savgame van de n00bmode hé Bewerkt: 10 november 2007 door tjoef Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Kan er misschien iemand zijn 100% versie van de n00bmode even in dit topic plaatsen?? Of mag/gaat dat niet? De savegame zit in de bijlage, en edit vervolg je bericht Reageren
tjoef Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ik krijg volgende melding: Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken. Het is toch een 100% savegame voor de n00bmode hé?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.